پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۵۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰
رییس فراکسیون ورزش مجلس از جلسه فردای این فراکسیون با وزیر ورزش برای بررسی حواشی حضور روز گذشته بانوان در ورزشگاه آزادی و بازداشت برخی از آن‌ها خبر داد و گفت: هیچ محدودیت و ممنوعیت قانونی برای حضور خانم‌ها در ورزشگاه وجود ندارد که بخواهد جرم تلقی باشد و افرادی که این مساله را جرم قلمداد کرده‌اند، باید پاسخگو باشند.

شعارسال: محمدرضا تابش درباره بازداشت تعدادی از زنان در حاشیه بازی پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی و انتقال آنان به بازداشتگاه پلیس امنیت اخلاقی به این دلیل که مکانی امنی وجود ندارد گفت: قاعدتا ورود به ورزشگاه آزادی که بالغ بر ۷۰ الی ۸۰ هزار نفر در آن تجمع کردند و تلویزیون هم مسابقه را پخش مستقیم نشان می‌دهد یک محیط امن است و نمی‌تواند محیط ناامن باشد.

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ورود خانم‌ها به ورزشگاه هیچگونه منع شرعی و قانونی ندارد، منتهی یک مقدار ملاحظاتی وجود دارد تا بستر حضور آن‌ها فراهم شود و مسئولان باید هرچه زودتر اقدامات را انجام دهند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای بازی بسکتبال ایران و عراق عنوان کرد: خانم‌ها در مسابقات بسکتبال حضور داشتند و این حضور مشکلی را به وجود نیاورود. این که چه طور آن سیاستی که پیشرفت کرده بود چگونه یک دفعه به عقب بازگشت، محل ابهام و پرسش ما نیز است.

وی از طرح این موضوع در جلسه فردای اعضای فراکسیون ورزش با وزیر ورزش و جوانان خبر داد و گفت: هیچ محدودیت و ممنوعیت قانونی برای حضور خانم‌ها در ورزشگاه وجود ندارد که بخواهد جرم تلقی باشد و افرادی که این مساله را جرم قلمداد کرده‌اند، باید پاسخگو باشند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری تحلیلی تابناک ، تاریخ انتشار: 11اسفند 1396، کدخبر: 778935،www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
خیلی جالبه ...بعد میگن سیاسی نیست
الان مهمترین مسیله این نیس که چرا وضعیت فرهنگی تو ورزشگاه ها اینجوریه که زنان نتونن بیان تو استادیوم؟این نیست که مافیا ی فوتبال داره روز به روز بزرگتر میشه
این نیست و بعد فقط حضور زنان بدون در نظر گرفتن باقی جوانبشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین