پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۶۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان ایمیدرو گفت: شش پروژه و طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری 11 هزار و 15 میلیارد ریال در سطح استان هرمزگان ‌آماده بهره‌برداری است.

شعار سال: ‌مهدی کرباسیان در بازدید از شهرک‌های صنعتی بندرعباس، اظهار کرد: شش پروژه صنعتی و معدنی دیگر در سطح استان هرمزگان در این سفر به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها به همت بخش خصوصی اجرا شده است، تصریح کرد: برای اجرا و راه‌اندازی این تعداد پروژه صنعتی در سطح استان 11 هزار و 15 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

معاون وزیر و رئیس سازمان ایمیدرو با بهره‌برداری از این پروژه‌ها زمینه‌ ایجاد اشتغال برای 779 نفر در سطح استان دانست و عنوان کرد: بیشترین واحدها در مرکز استان و تعدادی در شهرستان‌های تابعه است که براساس برنامه‌ زمانبندی به صورت منظم و ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

کرباسیان گفت: این پروژه‌ها شامل طرح‌های تولیدی و صنعتی شامل فرآوردهای نفتی سیه فام تولید کننده انواع قیر، شرکت معماران تجارت آفتاب تولید هیدروکربن های سبک وسنگین، شرکت پترو پاسارگاد هرمزگان تولیدی انواع قیر، آغاز عملیات کلنگ زنی شهرک صنایع دریایی، پروژه ژئوفیزیک هوایی ‌و همچنین آغاز بهره برداری بندرگاه منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیانبود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 10 اسفند 96، کد مطلب: 96121005123: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
0
0
این طرح ها به لطف خدا میتونه کمک های بسیاری در جهت توسعه اشتغال و کارورزی جوان های استان داشته باشه و همچنین سیاست های اقتصاد مقاومتی هم در کشور به درستی دنبال میکنه
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
هرمزگان واقعا به تناهایی داره خیلی از نیازهای کشور رو تامین میکنه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
واقعا خداکنه که این طرح ها ادامه دار باشه در استان
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین