پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۶۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از تحصیل بیش از ۸۰۰۰ دانش‌آموز اتباع خارجی در ۳۷۶ مدرسه سطح این استان خبر داد.

شعار سال: غفار محمدی در شورای آموزش و پرورش این استان با اعلام این خبر اظهار کرد: عمده این اتباعاز کشور افغانستان هستند.

ویبا بیان اینکهدر استان بیش از۱۱۹ هزاردانش‌آموز و نوآموز مشغول به تحصیل هستند افزود: به لحاظ گستردگی جغرافیایی شاهد جمعیت دانش‌آموزی پراکنده‌ای در سطح استان هستیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان از فعالیت۷۵مدرسه با دانش‌آموزانی زیر۲۰نفر در استان خبر داد و تصریح کرد: مجموع دانش آموزان این 75 مدرسه در مجموع حدودا۹۰۰نفر است.

وی با بیان اینکه در مجموع یک‌هزار و۱۲مرکز آموزشی فعال در استان سمنان پذیرای دانش آموزان استان هستند گفت: از این تعداد۱۰۹مدرسه عشایری و مابقی مدارس روستایی و شهری هستند.

محمدی با بیان اینکه 13.5درصددانش آموزان استان در مدارس غیر انتفاعی تحصیل می‌کنند ادامه داد:در مجموع چهار هزار و۶۵۳معلم در مراکز غیر دولتی مشغول به تدریس هستند.

معاون آموزش و پرورش استان سمنان یادآور شد: بیش از۸۰۰۰معلم در سطح استان فعالیت می کنند که بالغ بر۶۰درصد آنان را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی بابیان اینکه۳۶درصد از مدارس استان احداثی یا خریداری شده هستند افزود: برای احداث۴۷۲کلاس درس جدیددر مجموع نیازمند۹۵۰میلیارد ریال اعتبار هستیم.

محمدی از تلاش برای هوشمندسازی مدارس استان خبر داد و گفت: در حال حاضر۱۰مدرسه فنیحرفه‌ای و کار و دانش استان هوشمندسازی شده‌اند.

وی گفت: توسعه متوازن آموزش‌های فنی و حرفه ای،برنامه افزایش پوشش تحصیلی، افزایش قبولی در کنکور سراسری و افزایش میانگین نمرات پایه‌های دهم و یازدهم ، اجرای طرح فراگیری یک مهارت، پیشگیری و اصلاح ساختار قامتی دانش آموزان و... از برنامه‌های آموزش و پرورش در این استان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 10 اسفند 96، کد مطلب: 96121005119: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
یه زمانی بود تعداد دانش آموزان خیلی بیشتر از ظرفیت مدارس بود ، وجود مدرسه هایی با تعداد دانش آموز کم واقعا عجیبه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین