پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۶۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
معاون امور زائرین استاندار قم گفت: کاروان های راهیان نور از ۲۵ اسفند ماه از قم راهی مناطق جنوب می شوند.

شعار سال: یونس عالی پور چهارشنبه در صد و شست و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که در پژوهشگاه علامه طباطبایی در ساختمان اداری آستانه حضرت معصومه(س) برگزار شد عنوان کرد: جلسه های ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان از اول دی ماه در بررسی نیازمندی های استان برگزار شد.

معاون امور زائرین استاندار قم افزود: در این خصوص کمیته های 11 گانه در بخش های مختلف فعال است و به خدمات رسانی به مسافرین و زائرین می پردازند.

وی تصریح کرد: کاروان های راهیان نور از ۲۵ اسفند ماه از قم راهی مناطق جنوب می شوند در این خصوص با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متقاضیان در سه مرحله دانش آموزی دانشجویی و خانوادگی به مناطق جنگی جنوب اعزام خواهند شد.

در این جلسهسردار کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قمدر خصوص طرح ساماندهی معابر و مراکز عمومی در حفظ حجاب بیان کرد:رفتارهای منفعلانه در کشور جوابگو نیست و باید در جهت تبیین ارزش های دینی به ویژه حجاب تلاش مضاعف داشت.

وی اظهار داشت:طرح امنیت اخلاقی از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی است که با مشارکت دستگاه های اجرایی تحقق می یابد.

همچنین در ادامه جلسهحجت الاسلام عباس اسکندری مدیر سازمان تبلیغات اسلامیبیان کرد: باید شیوه های تبیین حجاب اسلامی را تغییر داد و جامعه را در مورد اهمیت حجاب و ضرورت پایبندی به ارزش های دینی و اخلاقی اقناع کرد.

گفتنی است، در این جلسهحمیدرضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش استان قمبیان کرد: سال گذشته از 164 هزار دانش آموزش از پایه چهارم به بعد تعداد 132 هزار نفر در مسابقات قرآن و عترت شرکت کردند که در نهایت از 90 نفر اعزامی به مسابقات کشوری 37 دانش آموز در مرحله کشوری موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قمنیز از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در ورزشگاه ٢٠٠٠ نفری شهید حیدریان خبر داد و گفت: این مراسم 16 اسفند ماه برگزار خواهد شد ضمن اینکه در قالب برنامه های فرهنگی مسابقات قرآنی و آموزشی همراه با ورزش را دنبال می کنیم.

همچنیناحمد حسینی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قمعنوان کرد: در ایام دهه فجر در 10 استان موزه‌های دفاع مقدس افتتاح شد و در سال 97 نیز موزه‌های پنج استان دیگر از جمله در قم تکمیل می‌شود.

وی بیان کرد: این موزه در قم99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و نیازمند همت دستگاه ها و متولیان می باشیم تا هر چه زودتر افتتاح شود.

معصومه ظهیری مدیر کل امور بانوان در استانداری قمنیز از تکریم مادران و همسران مدافع حرم در روز وفات ام البنین خبر داد و عنوان کرد: به مناسبت روز شهید در 22 اسفند ماه 13 برنامه فرهنگی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 10 اسفند 96، کد مطلب: 96121005110: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
واقعا که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست..خدا بهشون توفیق بده
ما که قسمتمون نبود امسال
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین