پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۷۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱
قرارداد حمل مصالح با الاغ و حمل خاک با چهارپا، ۲۳۸ میلیون تومان! این محتوای خبری عجیب و شاید غیرقابل باور مربوط به سال گذشته است که امروز از زبان یک عضو شورای اسلامی شیراز افشا شد.

شعارسال: مهدی جاجتی عضو شورای شهر شیراز، تصویر چند قرارداد بحث‌برانگیز دیگر از شورا و شهرداری این شهر را در دوره‌ی پیشین منتشر کرد.

برای به‌کار گیری تعدادی الاغ و چهارپا در پروژه پارک کوهستانی دراک شیراز دو قرارداد به ارزش تقریبی ۲۳۸ میلیون تومان به امضای علیرضا پاک‌فطرت شهردار سابق شیراز رسید.

بر مبنای قرارداد نخست، برای به‌کارگیری چهار رأس الاغ به مدت ۲۳ روز به منظور انتقال مصالح در این پروژه، بیش از ۴۳ میلیون تومان هزینه در نظر گرفته شد؛ یعنی به ازای هر الاغ حدود ۱۱ میلیون تومان فقط برای ۲۳ روز!

در قرارداد دوم نیز برای بارگیری و حمل خاک از درون پارک به ارتفاعات و تسطیح خاک در چاهک‌های ارتفاعات، بالغ بر ۱۹۴ میلیون تومان تخصیص یافت.

تصویر قراردادهای مربوط به به‌کارگیری این حیوانات نجومی و خوش‌شانس را که به امضای شهردار وقت و تعدادی دیگر از مسئولان ارشد شهرداری رسیده است، مشاهده می‌کنید.

گفتنی است نام شخص طرف قرارداد، با هدف رعایت حقوق این شهروند مخدوش شده است.



سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی ریواس جنوب، تاریخ انتشار: 9اسفند1396 ، کدخبر: 57084: rivasjonoob.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
یعنی به جای الاغ اگه الان پراید کرایه کرده یودند هزینه ش خیلی کم تر از این در میومد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
خیلی مسخره ست و باعث ابروریزی ایران میشه واقعا این خبرا
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین