پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۷۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
امام جمعه مشهد گفت: دادن آمار اشتغال توسط مسئولان به معنای تحقق اقتصاد مقاومتی نیست و باید آمار بیکاران هم اعلام شود.

شعار سال: آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهارکرد: مادران شهدا خدمات ارزشمندی به جامعه داشته اند وهمه باید قدردان آنها باشیم وتازمانی که فرهنگ شهادت در کشور حاکم باشد نظام آسیبپذیر نخواهد بود.

وی افزود: شهدا و مادران آنها بر همه ما حق دارند و ما باید نسبت به مقابله با دشمنان احساس تکلیف بیشتری کنیم. هر شهید جدید که وارد کشور می شود تکلیف ما بیشتر می شود و باید مقاوم تر در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

عضو مجلس خبرگان ر هبری تصریح کرد: متاسفانه امروز عوامل نفوذی در جریان های اجتماعی و مسئولیت های نظام ما را مدیر یت می کنند به صورتی که حتی در پایگاه های اطلاع رسانی انقلابی به جای پرداختن به مسائل اصلی به مسائل حاشیه ای می پردازیم.

علم الهدی بیان کرد: نقشه جدید دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام است تا مردم را ناامید کنند و از این طریق به اهداف خود برسند.

امام جمعه مشهد گفت: مسئولان ما باید بدانند امروز که دشمن دین و معیشترا هدف قرار داده باید مردم را بر مقاومت داخلی و توجه به قدرت های درونی کشور امیدوار کنند که راهکار آن را رهبر معظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی نشان دادند که شامل فرهنگ سازی برای تولید داخلی است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه هر روز بگذاریم کشور نمایشگاه تجمل شود آن هم در شرایطی که جوانان ما توانایی تشکیل خانواده به دلیل مشکلات معیشتی را ندارند درست نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: اینکه در برنامه ریزی ها تنها یک عده پولدار در نظر گرفته شوند و برای آنها برنامه ریزی شود درست نیست. موضوع اقتصاد مقاومتی که سه سال است مورد تاکید رهبری قرار دارد باید مورد توجه قرار گیرد.

علم الهدی گفت: مسئولان ستاد اقتصاد مقاومتی اگر می خواهند به مردم گزارش دهند باید با شاخص سخنان رهبری انجام شود و با دادن یک آمار در خصوص ایجاد اشتغال نمی شود گفت به اقتصاد مقاومتی عمل کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: باید تاکید کرد بخشی از فرهنگ اقتصاد مقاومتی مربوط به مردم است و چرا باید بازار پوشاک ما در اختیار محصولات خارجی باشد و فعالان داخلی این بخش در فقر به سر ببرند.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: مسئولان ما در توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی نتوانسته اند موفقیت داشته باشند و وارد خودرو های لوکس خارجی و نمایش آنها در خیابان ها هیچ تناسبی با اقتصاد مقاومتی ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: موضوع توسعه صادرات غیرنفتی هموارهمد نظر رهبری بود و حالا در آخر سال به جای دادن آمار اشتغال باید آمار بیکاران را اعلام کنید.

وی گفت: اشتغال به معنای صف کشیدن برای استخدام در ادارات دولتی و دریافت حقوق سر ماه نیست و باید با اقدام جهادی وارد تولید شویم و بازار داخل و کشورهای همسایه را در اختیار بگیریم.

علم الهدی تاکید کرد: لازمه مدیریت در ایران روی آوردن به قشر محروم است و یک نماینده مجلس و وزیر که سوار ماشین خارجیآخرین سیستممی شود هیچگاه نمی تواند برای این نظام ارزشمند باشد.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: مردم ما در روزهای پایانی سال باید به فکر محرومان باشند و به جای هزینه های غیر ضرور در منزل به نیازمندان توجه کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 11 اسفند 96، کد مطلب: 4241025: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
در جهان اگر کشوری قشر جوان ما را دارا بود از جمله ثروتمند ترین جوامع محسوب میشد ولی همین قشر جوان در ایران باعث مشکلات بیکاری و ... شده است
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین