پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۷۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان از مسدود بودن تونل ولایت این شهرستان خبر داد.

شعارسال: رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان از مسدود بودن تونل ولایت این شهرستان خبر داد.

ابراهیم نانکلی، رییس راهداری تویسرکان در گفتگویی با اشاره به اینکه ایزولاسیون تونل ولایت تویسرکان در حال انجام است، اظهار داشت: با توجه به نیاز اجرای سیستم زهکشی مناسب برای افزایش ایمنی عبور و مرور به ویژه در نقاط حساس تونل‌ها این اداره کل در نظر دارد ۱۵۰۰ متر مربع ورق زهکش برای تونل ولایت نصب کند.

وی افزود: به همین منظور با هماهنگی به عمل آمده با مرکز مدیریت راه های کشور و پلیس راه استان همدان برای نصب ورقهای ایزولاسیون، تونل ولایت به مدت هفت روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ مسدود خواهد بود و عبور و مرور از گردنه دولایی(جاده قدیم) انجام خواهد شد.

نانکلی ادامه داد: برآورد اعتبار برای عملیات اجرای نصب ورق های ایزولاسیون در حدود ۵۰۰ میلیون ریال است که از محل اعتبارات ملی تأمین شده است.

نانکلی با تأکید بر اینکه این تونل حدود هفت کیلومتر راههای پیچ در پیچ خطرناک را کمتر کرده است، تصریح کرد: با توجه به اهمیت بالا بردن سطح ایمنی راه ها به ویژه در محل‌های حساسی از جمله تونل‌ها و اهمیت نگهداری و اجرای طرح های راهداری در محدوده تونل این طرح در حال انجام است.

رییس راهداری تویسرکان یادآور شد: همچنین عملیات پاکسازی تونل و تعویض لامپ های روشنایی نیز همزمان در این مدت انجام خواهد گرفت.

این مسئول یادآور شد: ترمیم و اصلاح آسفالت جاده، پاک‌سازی کانال‌های تونل و برطرف کردن چاله‌ها و موانع مسیر به طور مستمر نیز انجام می‌شود.

گفتنی است، تونل ولایت در محور تویسرکان- خیرآباد به طول ۷۷۷ متر و عرض ۱۰ متر تنها تونل استان همدان است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1396، کدخبر: 6458474، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
دلیل ین انسداد هنوز معلوم نیست؟ خداکنه زودتر از این حالت در بیاد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین