پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۸۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۵ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان قلع و قمع و تخریب شده است .

شعارسال: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۵ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان قلع و قمع و تخریب شده است .

عباس آقا علیخانی اظهار کرد: در اجرای تصمیمات ستاد اجرای احکام قلع و قمع و دستورات مقام قضایی؛ این تعداد سازه های غیر مجاز در روستاهای آشنستان، رشتقون، اقبالیه، نجف آباد، سپوهین، موشقین، کشکدر، حسام آباد، اسد آباد خورین، میانچال، عبدل آباد، شهرستان سفلی و رزجرد از توابع این شهرستان قلع و قمع و تخریب شد.

وی افزود: همچنین در سال جاری در حدود ۱۰هزار و ۴۶۶ متر مربع زمین های کشاورزی که به صورت مستقیم تغییر کاربری داده بودند بعد از اعمال قانون به حالت اولیه اعاده شد.

علیخانی با بیان اینکه؛ هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی قلع و قمع می شود به کشاورزان توصیه کرد : در صورت تقاضا برای ساخت و ساز در اراضی کشاورزی به مراکز جهادکشاورزی مربوطه مراجعه تا طبق ضوابط اقدام لازم برای صدور مجوز قانونی انجام شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1396، کدخبر: 4241905، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
خیلی هم خوب است ؛ چنین برخورد هایی با این سود جو ها بهتر از بیشتر هم شود
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
من که میگم خوب کردن تخریب کردن...باید قاطع برخورد میکردن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین