پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۸۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
معاون امور فرهنگی دانشگاه بناب با اشاره به شیطنت برخی رسانه‌های محلی گفت: جهت جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده ابزاری با حضور نماینده محترم ارومیه با وجود نبود مجوز، موافقت بعمل آمد تا میزبان خوبی برای میهمان خود باشیم.

شعار سالعلیرضا بابائیان، معاون فرهنگی دانشگاه بناب گفت: با وجود ناهماهنگی ها نادرقاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در همایش بودجه و اقتصاد دانشگاه بناب حضور یافت. برگزاری همایش بودجه و اقتصاد با حضور قاضی‌پور در دقایق آخر به این معاونت اطلاع داده شد.

معاون فرهنگی دانشگاه بناب مطرح كرد: این معاونت طی نامه ای به برگزار کنندگان همایش ابلاغ کرد که برگزاری همایش در هفتم اسفندماه ممکن نیست و جهت صدور مجوز و هماهنگی های لازم این همایش به تاریخ دیگری موکول شود.

عليرضا بابائیان بيان كرد: طبق روال دانشگاه ها حضور شخصیت های مختلف و برگزاری نشست ها و همایشات منوط به اخذ مجوز از هیئت نظارت دانشگاه است و بدلیل عدم اطلاع رسانی به موقع برگزار کنندگان، صدور مجوز وی در مهلت مقرر امکان پذیر نبود.

وی با اشاره به شیطنت برخی رسانه های محلی گفت: جهت جلوگیری از هر گونه سوء استفاده ابزاری با حضور نماینده محترم ارومیه با وجود نبود مجوز، موافقت بعمل آمد تا میزبان خوبی برای میهمان خود باشیم.

معاون امور فرهنگی دانشگاه بناببا اشاره به استقبال این دانشگاه از تمام شخصیت های سیاسی با هر سلیقه و جناحی تصريح كرد: شخصیت های مختلف سیاسی با اطلاع و هماهنگی قبلی می توانند نشست ها و همایشات خود را برگزار کنند.

طبق این گزارش، عدم صدور مجوز به حضور قاضی پور در دانشگاه بناب به دلیل ناهماهنگی های صورت گرفته رخ داده بود که برخی رسانه های محلی با شیطنت، تیتر «مخالفت دانشگاه بناب با حضور قاضی پور» یا «لغو برنامه سخنرانی» را عنوان کرده بودند.

گفتنی است، برگزار کننده این همایش جامعه اسلامی دانشگاه بناب بوده است.

باوجود نداشتن مجوز با سخنرانی قاضی‌پور موافت کردیم/ سخنرانی نماینده اروميه به زمان دیگری موکول شده بود

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 8اسفند 96، کدمطلب:۶۶۹۶۲۰، www.snn.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
عجیبه که تو دانشگاهی که یکی از هدف هاش رشد سیاسی و اگاهی دانشجو هاست در دادن ایم مجوز ها سستی می بینیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین