پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۹۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
وزیر بهداشت با اشاره به دیدار خود با مقامات، مسئولان و وزرای مجارستان در جریان سفرش به این کشور، گفت: خوشبختانه چندین تفاهم‌نامه همکاری های مشترک حوزه سلامت بین ایران و مجارستان امضا شد و فرصت خوبی را پیش روی دو کشور قرار داد.
شعارسال:وزیر بهداشت با اشاره به دیدار خود با مقامات، مسئولان و وزرای مجارستان در جریان سفرش به این کشور، گفت: خوشبختانه چندین تفاهم‌نامه همکاری های مشترک حوزه سلامت بین ایران و مجارستان امضا شد و فرصت خوبی را پیش روی دو کشور قرار داد.

سید حسن هاشمی در پایان سفر خود به مجارستان، اظهار داشت: نگاه مقامات و مسئولان مجارستان، به شرق و توانمندی های ایران است و از سوی دیگر، این کشور نیز شرقی ترین کشور قاره اروپا است که ریشه های فرهنگی و تاریخی مشترک زیادی با ایران دارد.

وزیر بهداشت تصریح کرد: فرصت بسیار خوبی برای مسئولان اقتصادی، سیاسی و وزارت بهداشت و علوم ایران فراهم شده که در جهت توسعه همکاری های مشترک با مجارستان، گام برداریم و از تجارب این کشور استفاده کنیم.

هاشمی افزود: برای بخش خصوصی ایران، علاوه بر حوزه نفت و انرژی، در سایر حوزه ها به ویژه کشاورزی، دارو و تجهیزات پزشکی امکان صادرات به مجارستان وجود دارد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه می توانیم بیاموزیم و محصولات خود را به سایر کشور ها از جمله اروپا عرضه کنیم، یادآور شد: سفر بسیار خوب و پر باری به مجارستان داشتیم و امیدواریم حداقل بخشی از توافقات انجام شده، اجرایی شود و در دوران آینده نیز با توجه به اراده مجارستان، مشکلات مالی و بانکی به سرعت برطرف شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار12اسفند96، کدخبر: 670517، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
خیلی از دارو هارو تلویزیون خودمون داره میگه که تو جهان دوم یا سومیم چرا با این دارو ها نمی تونیم ارز وارد کنیم و بذاریم رو بودجه بیمه سلامت؟
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین