پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
مدیر کل دفتر امور شهری استانداری خراسان شمالی با اشاره به ساخت دفن گاه زباله در شهرستان بجنورد گفت: یا حمایت و انجام کار و یا تعطیلی در اجرای آن.

شعارسال: مدیر کل دفتر امور شهری استانداری خراسان شمالی با اشاره به ساخت دفن گاه زباله در شهرستان بجنورد گفت: یا حمایت و انجام کار و یا تعطیلی در اجرای آن.

شاکری ، در پاسخ به این سوال که بالاخره این پروژه چه زمانی به مرحله اجرا می رسد، گفت: اجرای این کار با مشکلات اجتماعی مواجه است و مردم منطقه ای که قرار بر این است تا این پروژه در آنجا اجرایی شود با اجرای آن مخالف هستند.

وی افزود: ما منتظر هستیم تا ببینیم مسئولان عالی رتبه برای اجرای این پروژه چه دستوری را می دهند.

شاکری با تاکید بر اینکه دو سالی است که تمامی مطالعات و بررسی های لازم برای اجرای این پروژه انجام شده است، ادامه داد: استعلامات لازم اخذ شده و این پروژه با کمترین مشکل در منطقه مورد نظر در شهرستان بجنورد ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه منطقه ای که قرار بر این است تا این پروژه در آنجا اجرایی شود چهار کیلومتر با اولین نقطه مسکونی فاصله دارد، اظهار کرد: اما در حال حاضر زباله های شهر بجنورد در منطقه کوه باباموسی تخلیه می شود که فاصله این منطقه با اولین منطقه سکونت گاه حتی به یک کیلومتر و تا مرکز شهر به 1.5 کیلومتر نمی رسد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اگر این دفن گاه در منطقه مورد نظر ساخته شود می تواند برای 30 تا 40 نفر از افراد روستایی بیکار منطقه شغل ایجاد کند بدون آنکه برای آن ها مشکلی به وجود آید.

به گفته وی در حال حاضر 150 تن زباله روزانه در کوه باباموسی بدون اینکه هیچ بهره برداری از آن انجام شود، به صورت غیراصولی دفن می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 13 اسفند 1396، کدخبر: 96121306586، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین