پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۰۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۳۱۹واحد تولیدی صنعتی و معدنی در سطح استان برای دریافت ۷۶۰میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب به بانک‌ها معرفی شدند.

شعارسال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۳۱۹واحد تولیدی صنعتی و معدنی در سطح استان برای دریافت ۷۶۰میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب به بانک‌ها معرفی شدند.

بهروز اسودی صبح یکشنبه در یک‌صدمین نشست کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه تاکنون ۳۱۹ واحد تولیدی صنعتی و معدنی برای دریافت تسهیلات به ارزش ۷۶۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی‌شده‌اند، تأکید کرد: یک هزار و ۶۴۲واحد تولیدی درمجموع به بانک‌های عامل استان معرفی‌شده‌اند.

وی افزود: این واحدهای تولیدی در دو بخش صنعتی و معدنی و همچنین کشاورزی و دامداری بوده‌اند که ۳۱۹واحد متعلق به بخش صنعت و معدن و مابقی به مقوله کشاورزی و دامداری تعلق داشته‌اند.

* ۴۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب پرداخت‌شد

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان گفت: تاکنون بیش ۴۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب به ۱۵۲ واحد تولیدی معدنی و صنعتی و۶۰۴ واحد دام‌پروری و کشاورزی پرداخت‌شده است.

اسودی برگزاری ۱۰۰ نشست کارگروه رفع موانع تولید را نشان از عزم جدی در برطرف ساختن مشکلات تولید دانست و تأکید کرد: با پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید در بخش معدنی و صنعتی اشتغال موجود ۳۱ درصد افزایش خواهد یافت.

وی افزود: تاکنون مشکلات ۵۴۸ واحد تولیدی استان سمنان در سال جاری بررسی و برای رفع موانع تولید یک هزار و ۳۲۴ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رفع موانع تولید استان شامل صنعت، معدن تجارت، استانداری، مالیات و دارایی، تأمین اجتماعی، بانک‌های عامل، ادارات بخش انرژی و ... رسیده است.

* اجرای ۵۷ درصد از مصوبات کارگروه رفع موانع تولید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۵۷ درصد از مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در سال جاری اجرایی و مابقی در دست بررسی و اجرا است.

اسودی در ادامه بیان کرد: در سال ۹۶ در بخش صنعت، تسهیلات رونق تولید تاکنون ۳۱۱ فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 13 اسفند 1396، کدخبر: 4242577، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
انشالله که با تسهیلات قرار گرفته در اخیار این واحد ها زمینه برای توسعه واحد های صنعتی و افزایش اشتغال فراهم بشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین