پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۲۱۸
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
فرمانده پلیس‌راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۶ محور مواصلاتی در جنوب استان به سبب سیلاب و طغیان رودخانه‌ها همچنان مسدود است.

شعارسال: فرمانده پلیس‌راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۶ محور مواصلاتی در جنوب استان به سبب سیلاب و طغیان رودخانه‌ها همچنان مسدود است.

سرهنگ یدالله ستوه فرمانده پلیس‌راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: محور‌های مواصلاتی "چاهان به زرآباد"، "کوتیج به ذرتی"، "فنوج به رمشک"، "جلگه به چاه اسحاق"، "چاهنده به آپارنگ"و "آب انبار به زبرنگ" به سبب طغیان رودخانه‌ها و سیلابی بودن مسیر مسدود است.

فرمانده پلیس‌راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: عصر دیروز محور‌های مواصلاتی "فنوج - پتکان و فنوج - دشت امام" که بر اثر سیلاب و طغیان رودخانه‌های فصلی مسدود شده بود، بازگشایی شد. همچنین محور‌های "فنوج - تنگه سرحه و بزمان - دلگان" نیز جمعه گذشته بازگشایی شده‌اند.

وی از مردم استان خواست که به هیچ عنوان در مسیر محور‌های مسدود تردد نکنند و تا بازگشایی مجدد محور‌ها صبر کنند.

بر اساس اعلام پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر بارندگی‌های اخیر و طغیان رودخانه‌ها بیش از ۲۰ محور مواصلاتی در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد که بخشی از این محور‌ها بازگشایی شده است.

سیلاب علاوه بر انسداد محور‌های مواصلاتی خساراتی را نیز به بخش‌های زیربنایی و بخش خصوصی وارده کرده است که هنوز میزان آن اعلام نشده است.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان تاکنون ۶۴۵ نفر در سیل آسیب‌دیده‌اند که هلال‌احمر به ۵۸۲ نفر اسکان موقت داده و بین آن‌ها اقلام مورد نیاز توزیع کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 14 اسفند 1396، کدخبر: 6460746، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین