پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۲۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
مدیر اداره جهاد کشاورزی بهبهان گفت: حدود 18هزار هکتار از اراضی کشت شده گندم و حدود 2700 هکتار از اراضی کلزا با چالش آبی مواجه شدند و خسارت دیدند.

شعارسال: مدیر اداره جهاد کشاورزی بهبهان گفت: حدود 18هزار هکتار از اراضی کشت شده گندم و حدود 2700 هکتار از اراضی کلزا با چالش آبی مواجه شدند و خسارت دیدند.

کامبیز محسنی ، اظهار کرد: وضعیت کشت پاییزه شهرستان در حال حاضر بد نیست و بارندگی اخیر بخشی از چالش‌های آبی برای کشت را حل کرده است.

وی افزود: پیش از بارندگی حدود 20درصد از اراضی شهرستان به دلیل مشکلات آبی که وجود داشت خسارات دیدند اما در حال حاضر با با توجه به بارش‌های اخیر وضعیت بهتر شده است و امیدواریم در ادامه نیز با مشکل کمبود آب مواجه نشویم.

مدیر اداره جهاد کشاورزی بهبهان تصریح کرد: حدود 18هزار هکتار از اراضی کشت شده گندم و حدود 2700 هکتار از اراضی کلزا با چالش آبی مواجه بودند و خسارت دیدند.

محسنی بیان کرد: بارش اخیر کمک کرد تا وضعیت تامین آب برای کشت پاییزه شهرستان اندکی بهتر شود و اکنون سطح سبز مزارع مناسب است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 14 اسفند 1396، کدخبر: 96121407495 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
چرا واقعا هیچ کسی نباید فکری برای اینده زیست محیطی ایران بکنه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین