پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۲۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در جلسه ستاد شئون فرهنگی از افزایش 300 درصدی بودجه استان در حوزه پیشگیری و مبارزه با آسیب های اجتماعی خبر داد.

شعارسال: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در جلسه ستاد شئون فرهنگی از افزایش 300 درصدی بودجه استان در حوزه پیشگیری و مبارزه با آسیب های اجتماعی خبر داد.

علی اصغر طهماسبی با بیان اینکه دستگاهها باید نسبت به اخذ بودجه های ملی مطالبه گر باشند، اظهار کرد: در سال 96 با پیگیری های بعمل آمده از سوی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و سایر دستگاههای مرتبط، بودجه آسیب های اجتماعی در استان با افزایش چشمگیر 300 درصدی نسبت به سال 95 مواجه شد.

وی اظهار کرد: ما در استانی زندگی می کنیم که با وجود اقوام از خورده فرهنگها و سلایق گوناگونی برخورداریم بنابراین با توجه به اینکه آستانه تحمل مردم بسیار پایین آمده است، باید به گونه ای رفتار کنیم که حساسیت مردم را تحریک نکنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: امروز با وجود شبکه های اجتماعی همه ما در اتاق های شیشه ای بسر می بریم و هرگونه رفتار و سخن ما می تواند بازتاب های متفاوتی در جامعه بدنبال داشته باشد.

طهماسبی اضافه کرد: امروز کوچکترین سخن و رفتار مسئولین و اشخاص معروف به سرعت در جامعه بازتاب پیدا می کند، بنابراین همه باید مراقب رفتار و گفتار خود باشند تا برای نظام هزینه ایجاد نکنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم همه از ظرفیت تریبون ها در جهت امید بخشی به جامعه استفاده کنند زیرا این تریبون ها امانت است و نباید به اسباب بی اعتمادی مردم نسبت به نظام تبدیل شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان اظهار امیدواری کرد تا در سال 97 از ظرفیت دستگاههای فرهنگی و اجتماعی استان، بیشتر بهره مند شویم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 14 اسفند 1396، کدخبر: 96121407584، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
0
0
انشاالله این افزایش 3برابری با یه کار تمییز فرهنگی مشکل و معضلات اجتماعی استان رو بتونه کمتر کنه به امید خدا
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین