پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۲۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برنامه‌های اصولی برای کاهش سطح اضطراب در بین دانش‌آموزان زنجانی طراحی می‌شود.

شعارسال: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برنامه‌های اصولی برای کاهش سطح اضطراب در بین دانش‌آموزان زنجانی طراحی می‌شود.

محمود عباسی ظهر امروز در آیین تقدیر از مربیان و معلمان پرورشی استان زنجان اظهار کرد: گرایش به قرآن در بین دانش‌آموزان استان زنجان بیشتر از سایر عرصه‌ها است و این یک نوید، در حوزه امور تربیتی است.

وی با اشاره به اینکه در طول سال برنامه‌های مختلف فرهنگی در مدارس استان زنجان برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این زمینه والدین نیز در برنامه‌ها شرکت داده می‌شوند به نحوی که در سال‌جاری بیش از ۲۲ هزار خانواده در مسابقات فرهنگی - هنری شرکت می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه سطح اضطراب و نگرانی در بین دانش‌آموزان زنجانی بالا است، تصریح کرد: تلاش داریم با طراحی برنامه‌های اصولی سطح اضطراب را در دانش آموزان کاهش دهیم.

عباسی با اشاره به اینکه در استان زنجان به ازای هر دانش‌آموزان ۸.۵ جلد کتاب در مدارس استان زنجان وجود دارد، عنوان کرد: باید تلاش کرد این آمار به نرم کشوری نزدیک شود.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته باید به سمت مدیریت خشم در دانش‌آموزان حرکت کنیم، عنوان کرد: فضای مجازی هم فرصت است هم تهدید، نفی این فضا نه مقدور و نه مطلوب است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان باید به قدری از بینش برسند که با خود کنترلی در برابر فضای مجازی رفتار کنند، افزود: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های پرورشی در راستای ارتقای سطح برنامه‌های اجرایی است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه امروزه مخاطبان ما در قلب سازمان حضور دارند و باید با چشم آنان دنیا را ببینند، اظهار کرد: نباید خود را محصور در قید و بند فرآیندهای داخلی کرد.

هادی احمدنیا با اشاره به اینکه تا تعریف درستی از نیازهای مخاطبان نداشته باشیم، اهداف ما محقق نخواهد شد، عنوان کرد: باید به تعریف درست از این نیاز رسید.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر اظهار کرد: مبانی تئوریک و اجرایی تربیت اسلامی بر مبنای تفکرات و اندیشه‌های شهیدان رجایی و باهنر است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه باید گفتمان سیاسی - اجتماعی و فرهنگی مخاطبان را بشناسیم، تاکید کرد: باید متناسب با آن برنامه‌ریزی کرد.

احمدنیا با اشاره به اینکه در برنامه‌های امور پرورشی به یک برنامه‌ریزی راهبردی نیاز داریم، تصریح کرد: اگر مشکلاتی در جامعه وجود داشته باشد، باید با آسیب‌شناسی جدی دنبال حل آنها برویم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 14 اسفند 1396، کدخبر: 13961214000771، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
این که دانش آموزان را فقط به امتحان محدود کنیم و نمره را برای آن ها مهم تر کنیم خود عاملی برای اضطراب است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین