پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۲۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۱
بهرام قاسمی اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران سازمان معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای ( CTBT) را امضا کرده ولی آن را تصویب نکرده است. از این رو این سازمان هیچ سایت یا تجهیزات نظارتی فعال در ایران ندارد و هیچ اطلاعاتی نیز از ایران به دبیرخانه سازمان معاهده ارسال نمی‌شود و دبیرخانه نیز هیچ گونه نظارتی در ایران ندارد.

شعارسال: سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعای سایت المانیتور مبنی بر صدور مجوز صادرات تجهیزات نظارتی از سوی دولت آمریکا با هدف تشدید نظارت بر اجرای برجام و برنامه هسته‌ای کشورمان گفت: محتوای خبر منتشر شده از سوی این سایت مخدوش و اطلاعات ارائه شده در آن در مورد ایران نادرست و غیر واقعی است.

بهرام قاسمی افزود: جمهوری اسلامی ایران سازمان معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای ( CTBT) را امضا کرده ولی آن را تصویب نکرده است. از این رو این سازمان هیچ سایت یا تجهیزات نظارتی فعال در ایران ندارد و هیچ اطلاعاتی نیز از ایران به دبیرخانه سازمان معاهده ارسال نمی‌شود و دبیرخانه نیز هیچ گونه نظارتی در ایران ندارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار: 14 اسفند 1396، کدخبر: 161673، www.etemaadonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
اسرائیل خود دارای کلاهک هسته ای است ، چرا توجه ها به این رژیم کودک کش جلب نمیشود؟ چرا ایران فقط مظلوم واقع میشود
ا.ح75
ناشناس
Germany
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
0
0
خب چه بهتر زیر زیرکی کار هسته ایمونو ادامه بدیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین