پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۳۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۸
پیشکسوت کشتی ایران گفت:فشار بسیار زیادی روی کشتی هست و بهتر هست تا سیاست مداران ما از این ورزش حمایت ویژه ای بکنند و سیاست ورزشی ما را در میادین بین المللی اعلام کنند تادیگر شاهد این چنین محرومیت هایی نباشیم. کشتی ما روی لبه تیغ است و نیاز به حمایت همه جانبه دارد.

شعارسال: منصور برزگر در خصوص نتایج آزاد کاران ایران در بازی های قهرمانی کشتی آسیا قرقیزستان گفت: کشتی گیران ما تمام سعی خودشان را در این دوره از مسابقات انجام دادند و نتایج خوبی را هم کسب کردند اما متاسفانه تیم ما قهرمان نشد.

وی در ادامه افزود:باید گفت دیگر کشور ها از جمله ازبک ها از کشتی گیران روس اتفاده می کنند و فقط به فکر نتیجه گرایی هستند و این کار را برای کشتی گیران ما سخت می کند و حتی می توانم بگویم که آنها با هم تبانی هم می کنند تا کشتی ما قهرمان مسابقات نشود.

پیشکسوت کشتی ایران در خصوص استعفای خادم بیان کرد: فشار بسیار زیادی روی کشتی هست و بهتر هست تا سیاست مداران ما از این ورزش حمایت ویژه ای بکنند و سیاست ورزشی ما را در میادین بین المللی اعلام کنند تادیگر شاهد این چنین محرومیت هایی نباشیم. کشتی ما روی لبه تیغ است و نیاز به حمایت همه جانبه دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسکا نیوز ، تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند 1396 ، کدخبر: 913115 ، www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
به نظر من متن استعفای رسول خادم به طور کلی گویای همه چی بود و هست! دیگخ نیازی به کش دادن ماجرا هم نیست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین