پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۴۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: طرح بهشت‌آباد، آبی به اصفهان نمی‌دهد و تنها استان‌های یزد و کرمان سالانه 176 میلیون مترمکعب از این طرح بهره خواهند برد.

شعارسال: رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: طرح بهشت‌آباد، آبی به اصفهان نمی‌دهد و تنها استان‌های یزد و کرمان سالانه 176 میلیون مترمکعب از این طرح بهره خواهند برد.

عیسی ابراهیمی امروز (دوشنبه) در جلسه هم‌اندیشی "چرا آب در زاینده‌رود جاری نشد؟" در دانشگاه صنعتی اصفهان، با بیان اینکه زمانی به اشتباه با برداشت‌های بی‌رویه از منابع آبی، صنایع را توسعه دادیم، اظهار کرد: تأسف آورتر اینکه با وجود مشاهده این اشتباهات، متأسفانه هم چنان سیاست‌های گذشته را اجرا می‌کنیم.

وی با اشاره به توسعه صنایع وابسته به آب در اقلیم‌های گرم و خشک، تأکید کرد: این توسعه‌ها به واسطه برخی هوچی گری‌ها صورت گرفت و از سوی دیگر با این اشتباهات در اشتغال و تأمین معیشت افراد مهجور، معضلات بسیاری ایجاد کردیم.

رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه توسعه صنایع در شرایطی صورت گرفت که بخشی بزرگی از جامعه که حق آبه دار بودند را از کشاورزی محروم کردیم، گفت: در حال حاضر جمعیت زیادی از مردم شرق اصفهان به واسطه عدم مدیریت صحیح و بهره‌برداری غیراصولی از منابع آبی از حق آبه های خود محروم شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه اگر بحران آب و یا هر بحران دیگری در کشور رخ دهد، هیچ مسئولی پاسخگو نخواهد بود، ادامه داد: متأسفانه مردم باید هزینه اشتباهات را بپردازند و مدیران تنها به فکر سه یا چهار سال فعالیت خود هستند و به همین دلیل نسبت به آینده احساس مسئولیت نمی‌کنند.

ابراهیمی تأکید کرد: متأسفانه امروز دچار شعارزدگی شده‌ایم و تنها به دنبال شعارهای سیاسیون می‌رویم و آن‌ها نیز تنها در پی جمع‌کردن رأی هستند و در عمل به وعده‌های خود پایبند نیستند.

وی با بیان اینکه قوانین مهمی برای حفاظت از محیط زیست در کشور داریم، افزود: اگر زاینده‌رود را یک سیستم در نظر بگیریم تفاوتی نمی‌کند که کمبود آب در اصفهان یا چهارمحال و بختیاری باشد.

رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان در خصوص طرح بهشت‌آباد، اظهار کرد: از بهشت‌آباد آبی به اصفهان داده نمی‌شود و تنها استان‌های یزد و کرمان سالانه 176 میلیون مترمکعب از این طرح بهره خواهند برد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 15 اسفند 1396، کدخبر: 96121407830، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
همیشه این مردم بودن که جواب بی کفایتی مسئولین رو با فشار هایی که تحمل کردن دادن! خدا جای حق نشسته
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین