پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۴۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از اجرای طرح های فرهنگ، جهاد و اهداء سبز به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی در سنندج خبرداد.

شعار سال: هه تاو فریدونی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: مهمترین اثرات فضای سبز به ویژه درخت در سطح شهر افزایش رطوبت نسبی، کاهش آلودگی و تلطیف هوا و جذب گرد و غبار و مهمتر از آن تاثیر مثبت بر روحیه شهروندان است.

وی افزود: این سازمان امسال به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی و با هدف ترویج فرهنگ درختکاری برنامه های متنوعی تدارک دیده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: امسال با شعار فرهنگ سبز و با هدف توسعه فضای سبز و کاشت نهال یک هزار اصله درخت بین مدارس سطح شهر مدارس توزیع و مراسمی هم در یکی از مدارس به صورت نمادین در 16 اسفند ماه برگزار می شود.

فریدونی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های این سازمان در این هفته تحت عنوان جهاد سبز است که این برنامه در 17 اسفند ماه در پارک جنگلی توس نوذر و با حضور شهروندان برگزار می شود.

وی از کاشت هزار اصله نهال در پارک جنگلی توس نوذر خبر داد و گفت: سرویس رایگان برای حضور پرشور شهروندان در این مراسم تدارک دیده شده است.

فریدونی اعلام کرد: شهروندانی که تمایل دارند در مراسم درخت کاری در پارک توس نوذر شرکت کنند سرویس هایی در میدان آزادی به طرف پارک جنگلی مستقر است و این سرویس ها شهروندان را از ساعت 9:30 صبح به این پارک انتقال خواهند داد.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های این سازمان تحت عنوان اهداء سبز است که در 18 اسفند ماه کارکنان این سازمان نهال های را بین ساکنان نواحی منفصل شهری سنندج توزیع خواهند کرد.

فریدونی تصریح کرد: در طرح اهدا سبز شهروندان باید نهال های اهدا شده به آنها در منزل تا روز سیزده فروردین نگهداری کنند و در روز طبیعت این نهال ها را به جای پرت کردن سبزه در طبیعت غرس کنند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: با حضور شهروندان در برنامه های هفته منابع طبیعی و کاشت یک نهال و نگهداری از آن، بتوان در ارتقاء و توسعه فضای سبز و زیباسازی سیما و منظر سطح شهر گام برداشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری شوان ، تاریخ انتشار 14اسفند 96، کدمطلب: 3689، www.showan.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
این عملکرد ها هر چقدر افزایش پیدا کنه دغدغه مندی مزدم نسبت به خودشن و شهرشون بیشتر میشه و سبب رشد جامعه میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین