پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۴۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
مدیر ساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: برای تکمیل تعریض محور پل دوآب-خنداب اعتباری بالغ بر ۱۴۰ هزار میلیارد ریال صرف شده و ارتقاء آن به محور اصلی هم در دستور کار است.

شعارسال: مدیر ساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: برای تکمیل تعریض محور پل دوآب-خنداب اعتباری بالغ بر ۱۴۰ هزار میلیارد ریال صرف شده و ارتقاء آن به محور اصلی هم در دستور کار است.

احمد مرزبان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور ساخت و توسعه راه‌های استان و با توجه به اینکه محور پل دوآب-خنداب تنها مسیر دسترسی شهرستان خنداب به مرکز استان است و همچنین به‌سبب واقع شدن این محور در مسیر استقرار آب سنگین و حجم بالای تردد در آن ارتقاء آن به طول 47 کیلومتر در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در ابتدا این محور به صورت راه فرعی با عرض 6.6 متر بوده که به‌دنبال مشکلات و معضلات بسیار موجود در این محور از قبیل معارضان حریم محور از سال 87 این اداره نسبت به تعریض و بهسازی این مسیر و افزایش عرض محور اقدام کرده و عرض آن را به میزان 12 متر و 30 سانتی‌متر رساند.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: این پروژه با مشخصات فنی 72 هزار تن آسفالت، 180 هزار مترمکعب خاک‌برداری، 92 هزار مترمکعب خاک ریزی، 44 هزار و 500 مترمکعب اساس، 47 هزار و 500 مترمکعب زیراساس، 4 هزار متر مکعب بتن‌ریزی و 130 دستگاه ابنیه فنی انجام شد.

مرزبان با اشاره به اعتبار هزینه شده برای تکمیل تعریض این محور گفت: برای تکمیل تعریض این محور اعتباری بالغ بر 140 هزار میلیارد ریال صرف شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15 اسفند 1396، کدخبر: 1673771، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
ای کاش که کمی زودتر به این پل با اععتبار رسیدگی میشد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین