پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۴۵۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان کرد: اساس تورم تک رقمی زیر سوال است، چرا که قیمت کالاهای اساسی و حتی خدماتی که دولت ارائه م‌ دهد به میزان زیادی افزایش یافته و نمی توان ادعا کرد تورم تک رقمی شده است.

شعار سال: حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در واکنش به اظهارات امروز رئیس جمهور در مجمع عمومی بانک مرکزی درباره نقش دولت در تورم تک رقمی در چند سال اخیرگفت: اساس تورم تک رقمی زیر سوال است، چرا که قیمت کالاهای اساسی و حتی خدماتی که دولت ارائه می دهد به میزان زیادی افزایش یافته و نمی توان ادعا کرد تورم تک رقمی شده است.
وی افزود: اگر در بخشی هم قیمت‌ها خیلی افزایش نیافته، بیشتر به خاطر رکود موجود در بازار است نه سیاست های اقتصادی دولت.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: البته در خبرها دیدم که آقای روحانی گفته است در چهار سال اخیر دو میلیون شغل خالص ایجاد شده است. ما در این حوزه با آمارهای متناقض روبرو هستیم و این آمار هم غلط است.
حاجی دلیگانی عنوان کرد: در هیچ زمانی به اندازه مقطع کنونی نرخ اشتغال پایین و نرخ بیکاری بالا نبوده است و ما با لشکر بیکاران روبرو هستیم. معلوم نیست این عدد را از کجا می آورند؟!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نوداقتصادی، تاریخ 13 اسفند 96، کد مطلب: 2111759: www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
0
سال هاست در چشم مردم نگاه میکنیم و به آن ها دروغ میگوییم ؛ بترسیم از آن روزی که سطح سواد مردم قدری بالا برود که پشت پرده همه چیز را بفهمند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین