پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۶۳۸
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل پتروشیمی فجر کرمان با رئیس صندوق توسعه ملی و معاون سرمایه‌گذاری صندوق در تهران، مقرر شد در فروردین ماه موضوع استارت تسهیلات پتروشیمی را در دستور کار قرار دهند.

شعارسال: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل پتروشیمی فجر کرمان با رئیس صندوق توسعه ملی و معاون سرمایه‌گذاری صندوق در تهران، مقرر شد در فروردین ماه موضوع استارت تسهیلات پتروشیمی را در دستور کار قرار دهند.

محمدمهدی زاهدی اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل پتروشیمی فجر کرمان با رئیس صندوق توسعه ملی و معاون سرمایه‌گذاری صندوق در تهران برگزار کردیم، مقرر شد توسط مدیرعامل پتروشیمی فجر کرمان مستندات مورد نیاز صندوق توسعه ملی تحویل صندوق قرار داده شود تا ان‌شاءالله در فروردین ماه موضوع استارت تسهیلات پتروشیمی را در دستور کار قرار دهند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم این پروژه بزرگ با دریافت تسهیلات بتواند سریعا کارهای اجرایی را انجام و به اتمام رسانده تا تحول عظیمی در اشتغالزایی، کارآفرینی و همچنین افزایش افزوده موضوع مالی اقتصادی در شهرستان کرمان ایجاد شود.

کارخانه پتروشیمی فجر کرمان با پیگیری مسؤولان با اعتباری بالغ بر 40 هزار میلیارد ریال در دست اجراست.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 15 اسفند 1396، کدخبر: 13961215000534، www.kerman.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین