پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۶۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس از برچیده شدن تیر‌های برق عرصه پاسارگاد خبر داد.

شعارسال: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس از برچیده شدن تیر‌های برق عرصه پاسارگاد خبر داد.

مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس امروز سه‌شنبه ۱۵ اسفند گفت: با وجود مخالفت پایگاه میراث جهانی و این اداره‌کل، اداره برق شهرستان پاسارگاد به منظور رفع مشکل کشاورزان و آب آشامیدنی روستایی واقع در جنوب شهرستان پاسارگاد نسبت به نصب تیر‌های برق در هفته گذشته اقدام کرد که در این راستا شکایتی نیز تسلیم مراجع قضایی شده است.

وی ادامه داد: بنا به اطلاعات رسیده از معاونت استانداری، تعدادی از تیر‌های برق به منظور انتقال آب آشامیدنی به روستا با مصوبه شورای تأمین استان مشروط بر موقتی بودن نصب شده که با انجام عملیات زیرزمینی کردن برق رسانی، به زودی تیر‌های یادشده برچیده خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس تصریح کرد: در پی این اقدام نشستی در دفتر معاون استاندار با حضور فرماندار شهرستان پاسارگاد و رئیس اداره برق این شهرستان برگزار شد.

امیری بیان کرد: در این نشست مقرر شد تیم مشترکی به منظور بررسی کارشناسی زیرزمینی کردن خط انتقال برق در محل زیر نظر فرماندار تشکیل شود.

وی همچنین از تلاش معاون استاندار در خصوص تأمین اعتبار اجرای خط زمینی انتقال برق با همکاری استاندار و سازمان مدیریت و برنامه ریزی خبر داد.

حمید فدایی مدیر پایگاه جهانی پاسارگاد نیز با اشاره به اینکه محوطه میراث جهانی پاسارگاد با عرصه و حرایم گسترده آن در شهر مادرسلیمان و در میانه اراضی کشاورزی گسترده شده است، گفت: به طور معمول توسعه فعالیت‌های کشاورزی، عمرانی و ساخت و‌ ساز در بافت روستا‌های مجاور مجموعه پاسارگاد و قسمت‌های دیگر دشت، حفاظت و نگهداری از حرایم این مجموعه را با دشواری‌هایی همراه کرده که تاکنون بخش بزرگی از مشکلات با تعامل مردم منطقه، انجام بررسی‌های فنی و ارائه راه حل‌های کارشناسی برطرف شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 15 اسفند 1396، کدخبر: 6463286، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
چرا باید بدون اینکه هیچگونه کارشناسی ای در این باره صورت بگیره نصب بشه که برچیده بشه بعدش
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
کشور ما همینه سازمان اب چاله میکنه شهرداری اسفالت میکنه گاز بعدش دوباره میاد چاله میکنه دوباره شهرداری پر می کنه و ...
هیچ کاری در ایران کارشناسی شده و هماهنگ شده نیست
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین