پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۴۶۷۱
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تامین نظر شورای نگهبان، سقف انتشار اوراق مشارکت در سال 97 را 38 هزار و 500 میلیارد تومان تعیین کردند.

شعارسال: نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی تبصره 5 بودجه سال 97 کل کشور را برای تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند سقف استفاده دولت از اوراق موضوع این تبصره برای مصارف بودجه عمومی حداکثر معادل سقف پیش‌بینی شده در جدول شماره چهار قانون برنامه ششم توسعه باشد و دولت اجازه مصرف از اوراق منتشر مربوط به شرکت‌ها و شهرداری‌ها در بودجه عمومی را ندارد.

نمایندگان همچنین تصویب کردند ارائه حق‌الامتیاز و حقوق مالکانه در چارچوب قوانین و مقررات پس از محاسبات دقیق کارشناسی توسط کارشناسان خبره‌ای که به تایید هیات وزیران می‌رسد، انجام شود.

همچنین در این مصوبه تامین خوراک انرژی با قیمت ترجیحی برای واحدهای تولیدی موجود در مناطق ویژه اقتصادی که به موجب قانون تشکیل شده‌اند، به تصویب رسید.

به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین برای تامین نظر شورای نگهبان تصویب کردند: سود سهام صندوق بازنشستگی فولاد در شرکت دخانیات ایران در سقف هزار میلیارد ریال پس از واریز به صندوق بازنشستگی فولاد صرف پرداخت حقوق و درمان بازنشستگان می‌شود.

نمایندگان مجلس در مصوبه دیگری تصویب کردند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌تواند جهت اعمال وحدت رویه بیمه شدگان صندوق بیمه روستاییان و عشایر با بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام قانونی لازم را به عمل آورد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری اقتصاد ایران آنلاین ، تاریخ انتشار: 15 اسفند 1396 ، کدخبر: 331674 ، www.eghtesadeiranonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین