پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۹۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱
استاندار آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اینکه امام راحل با فرمان تاریخی خود، نماز جمعه را برپا کرده و حکم به آغاز آن در کشور دادند، ائمه جمعه کانون معرفت، سیاست و دیانت در کشور هستند.

شعار سال: مجید خدابخش در همایش ائمه جمعه استان با بیان اینکه با تلاش ائمه جمعه مصلاهای جدیدی در استان احداث شده و یا در حال احداث است، گفت: در ۴۰ سال گذشته همه شاهد نقش ائمه جمعه بوده‌ایم که در همه مباحث ورود ارزشمند و مقتدری داشتند تا معرفت را بین مردم افزایش دهند.

وی با اشاره به آیات مربوط به امر به معروف و نهی از منکر اظهارکرد: ما باید از این آیات اطاعت کنیم زیرا اگر بخواهیم به آیات قرآن عامل باشیم، باید آن را در زندگی و کارمان جاری سازیم.

خدابخش با بیان اینکه مباحث معرفتی به دولت بستگی ندارد و هر دولتی مستقر شود، فرقی نمی‌کند و باید این مباحث در جامعه جاری شود، افزود: مباحث معرفتی براساس ارزش‌های دین و انقلاب بوده و همه قلب‌ها نیازمند شنیدن موعظه‌ هستند.

وی گفت: یکی از راه‌هایی که برای اشاعه این مباحث در جامعه وجود دارد، گام برداشتن برای تثبیت و تقویت جایگاه نماز جمعه و ائمه‌جمعه در جامعه است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ائمه‌جمعه در مباحث اعتقادی نقش محوری دارد، گفت: درس اخلاق امام جمعه تبریز باعث حل مشکلات دستگاه‌ها با یکدیگر شده است .

ویادامه داد: این جلسات دو حُسن دارد یکی اینکه مدیران دور هم جمع می‌شوند و این دورهمی باعث حل مشکلات بین دستگاه‌ها می‌شود و دوم اینکه در مقابل هجمه‌های فضای مجازی یک فرصت ارزشمند است زیرا قلوب نیاز به شنیدن حدیث، آیه و موعظه‌ برای طهارت و سلامت دارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمت ما و ما خدمتگزار آنها هستیم، گفت: باید مدیران به این نکته ایمان داشته باشند که خادم مردم هستند و خدمت به مردم اصل بوده است.

وی با تاکید به اینکه باید مسوولان با صداقت مردم را از مسائل جامعه آگاه کنند و به غیر از مسائل امنیتی مردم را محرم اسرار بدانند و اگر اختلاس و فسادی وجود دارد شفاف‌سازی کنند، افزود: اصل موضوع این است که خود را به عنوان خدمتگزار مردم بدانیم و تا مادامی که فرهنگ پذیرش بر قلب ما وارد نشود، نقض غرض خواهد شد.

خدابخش با بیان اینکه ایجاد اشتغال در اولویت دولت است، گفت: برای این منظور باید فضای کسب و کار طبق شاخص‌های دنیا شود.

وی با اشاره به خدمات مردمی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی که زبانزد کل کشور شده است، اظهار کرد: خدمات مردمی حجت الاسلام آل‌هاشم، برای نسل چهارم امیدبخش است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 17اسفند 96، کدمطلب:4246653، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
ای کاشکه این ظرفیت ها هرچه بیشتر بهش اهمیت داده میشد تا پایه های این ستون محکم و محکم تر بشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین