پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۱۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۹
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: متکدیان را به سمت مشاغل خانگی هدایت کنیم.

شعار سالمحمد نوذری در نشست ساماندهی متکدیان شهر ایلام اظهار داشت: متکدیان را به سمت مشاغل خانگی هدایت کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: محصولات تولید شده از کارگاه‌های این افراد را می‌توان با ایجاد نمایشگاه هایی به بازار عرضه کرد.

وی، خواستار توجه جدی به تکدی گری به عنوان یک آسیب اجتماعی شد و ادامه داد: باید برای ساماندهی متکدیان اقدامات جدی و مناسبی صورت پذیرد زیرا این موضوع سبب می شود تا آسیب های اجتماعی استان کاهش یابند.

نوذری، لازمه تحقق این مهم را ورود مسئولانه و جدی دستگاه های متولی به موضوع عنوان کرد و ادامه داد: متکدیان باید همچون سایر شهروندان از حقوق شهروندی برخوردار باشند.

معاون استاندار ایلام در پایان خواستار جمع آوری متکدیان غیر بومی شد و خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن ایلام در مسیر زوار اربعین به دنبال جذب اعتبار در راستای توسعه اجتماعی استان هستیم.

سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری ایلام نیز در حاشیه این نشست به خبرنگار ما گفت: در این نشست مصوب شد تا با توجه به فرارسیدن ایام نوروز، طرح ضربتی جمع آوری متکدیان توسط دستگاه های ذیربط انجام گیرد.

عهدیه طهماسبی افزود: همچنین در این نشست مصوب شد مجوز راه اندازی مرکز موقت نگهداری متکدیان از مراجع ذیربط اخذ شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 17 اسفند 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۲۱۷۰۰۰۱۴۸ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
ای کاش که یکم از حرفای این مسئولین رنگ و بوی عمل هم به خودش می گرفت...خدایا یه کاری کن که بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین