پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۱۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، گفت: شاهد افزایش 10 هزار تنی ظرفیت جدید فرآوری کشمش در استان زنجان بودیم.

شعار سال: بهاره دادلویی با اعلام این خبر، تصریح کرد: حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی با ایجاد و گسترش صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی و روستایی اهداف مختلفی همچون کمک به بهبود سطح زندگی روستائیان از طریق افزایش درآمد سرانه آن ها، حرکت در جهت استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود در مناطق روستایی، تولید بخشی از کالای مورد نیاز کشور در مناطق روستایی، کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و ایجاد ارزش افزوده بالاتر برای محصولات را دنبال می کند.

مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ایجاد زمینه مناسب برای افزایش مهارت ها و شکوفایی استعدادهای روستائیان، کمک به کنترل مهاجرت‌های بی رویه و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، کمک به افزایش صادرات غیر نفتی کشور و ایجاد اشتغال مولد برای جمعیت مازاد بر فعالیت های بخش کشاورزی را از دیگر اهداف و سیاست های حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی برشمرد.

وی عنوان کرد: حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی به منظور تحقق اهداف و سیاست های فوق، مسئولیت صدور جواز تاسیس و پروانه بهره برداری، تایید و معرفی برای اعطای تسهیلات بانکی، گردآوری، جمع بندی و تحلیل آمار و اطلاعات واحدهای صنعتی، ارائه مشاوره های فنی به متقاضیان، بازدیدهای دوره ای از واحدهای تولیدی تحت پوشش، معرفی واحدهای صنعتی و تولیدی نمونه و کارآفرین، تعیین اولویت های سرمایه گذاری و.... را بر عهده دارد.

دادلویی خاطرنشان کرد: بر اساس طرح آمار آمایش منطقه ای کشور در سال 95، حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان موفق به کسب رتبه نخست در بخش ایجاد اشتغال در صدور پروانه بهره‌برداری و رتبه دوم در بخش های تعداد صدور پروانه و میزان جذب ماده خام و میزان سرمایه گذاری پروانه بهره برداری شده است.

وی بیان داشت: سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان همچنین مقام نخست کشوری در بخش فرآوری محصول زیتون و رتبه چهارم کشوری در فرآوری محصول کشمش را از آن خود کرده است.

مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان اضافه کرد: طی سال های 92 تا 95 ظرفیت جدید فرآوری کشمش در استان زنجان افزایش10 هزار تنی داشته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 17 اسفند 96، کد مطلب: 601977: www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
این افزایش تولید خبر بسیار خوبی برای صنایع کشاورزی در استان به شمار میرود ؛ انشالله که به مرحله صادرات این محصولات هم برسیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین