پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۱۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در اعلام نخستین آمار جشن نیکوکاری میزان کمک های مردمی را بیش از ۳۱ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: آمار تکمیلی کمک های مردمی به زودی اعلام می شود.

شعارسال: مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در اعلام نخستین آمار جشن نیکوکاری میزان کمک های مردمی را بیش از ۳۱ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: آمار تکمیلی کمک های مردمی به زودی اعلام می شود.

مجید مومنی با تقدیر از حضور اقشار مختلف مردم در جشن نیکوکاری بیان کرد: به یاری خداوند متعال جشن نیکوکاری سال ۹۶ بار دیگر صحنه حضور اقشار مختلف مردم در فضای انفاق و نیکوکاری بود.

وی ادامه داد: این حضور در میان اقشار مردم و در جای جای استان مشهود بود به طوری که جمع آوری کمک های مردمی و شمارش مبالغ و جمع بندی حجم کمک های ادامه دارد، سال گذشته در مجموع ۲۷ میلیارد ریال کمک مردمی در جشن نیکوکاری جمع آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: آمارهای نخستین حکایت از آن دارد که حجم کمک های مردمی بیش از ۳۱ میلیارد ریال بوده که از مجموع کمک های جمع آوری شده سه میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال نقد و مابقی کمک های غیرنقدی به صورت کالا بوده است.

وی اعلام کرد: در این میان شهرستان البرز با بیش از هشت میلیارد و ۱۵ میلیون ریال و شهرستان قزوین با هفت میلیارد ۷۱۹ میلیون ریال بیشترین کمک ها را داشته اند.

مومنی عنوان کرد: توزیع کمک های جمع آوری شده در میان مددجویان به سرعت آغاز شده است تا مددجویان در کوتاه ترین زمان کمک ها را دریافت و برای هزینه هایشان مشکلاتشان کاهش یابد.

شمارش و جمع آوری کمک های مردمی ادامه دارد که باتکمیل آمارها اعلام خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 19 اسفند 1396، کدخبر: 4247826، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
مردم قزوین همیشه در همه ی عرصه های ملی و انقلابی پشتیبان این انقلاب و مردم بوده اند ، باعث افتخار است که همچین عزیزانی در کشور داریم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین