پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۵۶۸
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: تنوع کشت محصولات کشاورزی در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

شعار سال: خسرو عمرانی صبح یکشنبه در بازدید از مرحله داشت و طرح امکان سنجی کشت چغندر قند پاییزه در روستای سمل شهرستان تنگستان اظهار داشت: تنگستان دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش کشاورزی است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: طرح امکان سنجی کشت چغندر قند در شهرستان تنگستان از طرح‌های بسیار مهمی است که می‌تواند نقش مهمی در توسعه بخش کشاورزی داشته باشد.

وی اضافه کرد: کشت محصولات با دوره آبیاری کمتر، تنوع کشت محصولات در استان، کشت محصولات در فصل پاییز و زمستان برای استفاده از نزولات آسمانی از اهداف این طرح است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تنگستان گفت: مرحله داشت چغندر قند در روستای سمل شهرستان تنگستان با حضور جمعی از کشاورزان و معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان، مورد بازدید قرار گرفت.

اردشیر علایی بیان داشت: امید است با کشت چغندر قند به جای کشت هایی با دوره آبیاری بالا در شهرستان بتوان با مصرف بهینه آب در میزان آب صرفه جویی کرده و همچنین با کشت در فصول پاییز و زمستان بتوان از بارندگی های فصلی استفاده کرد و بتوان در راه اقتصاد مقاومتی گامی به جلو برداریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت آفتاب بوشهر، تاریخ 20 اسفند 96، کد مطلب: 4248783: www.aftabeboushehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین