پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۶۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
فرماندار نیشابور گفت: اگر ایجاد اشتغالی در این شهرستان صورت می گیرد باید مبتنی بر نیاز بازار باشد.

شعار سال: سعید شیبانی اظهار کرد: مطابق با شعار سال باید بتوانیم اقتصاد مقاومتی را در شهرستان نهادینه کنیم ، برای اشتغال‌زایی در روستاها اقدامات بسیار خوبی انجام‌شده که نتایج مثبتی نیز به دنبال داشته است.

وی افزود: ایجاد و توسعه اشتغال مسئولیت اصلی همه مسئولین نیشابور است و اگر ایجاد شغلی در شهرستان صورت می گیرد باید مبتنی بر ظرفیت ها، نیازها، خلاقیت ها و بازارهای آینده باشد.

فرماندار نیشابور بیان کرد: سامانه کارا مهمترین بستر برای ورود متقاضی به حوزه اشتغال بوده و به همین دلیل این سامانه باید به صورت مستمر توسط دستگاه های مربوطه نظارت و کنترل شود.

شیبانی ابراز کرد: شناسایی طرح های ویژه و رقابتی می تواند زمینه جذب سرمایه گذار خارجی را فراهم کند که باید در این راستا تمامی سازمان ها و ادارات تلاش کنند و از طرح هایی که در این زمینه است حمایت کنند.

وی گفت: نیشابور ظرفیت بسیار خوبی در حوزه ایجاد اشتغال پایدار دارد و می‌توان با توجه به اشتغال خرد در شهرستان مشاغل پایداری برای شهروندان ایجاد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خراسان ما، تاریخ 20 اسفند 96، کد مطلب: 4248988: www.khorasanema.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
حالا مبتنی هم نبود نبود! شما اشتغال رو ایجاد کنین باقیش پیشکش
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
تا وقتی هم که نیاز بازار و ظرفیت ها شناسایی نشه به هیچ جا نخواهیم رسید
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین