پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۶۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
شبکه "بی بی سی" برای نخستین بار در تاریخ خود از یک دولت خارجی به سازمان ملل شکایت کرده است.

شعارسال: شبکه "بی بی سی" برای نخستین بار در تاریخ خود از یک دولت خارجی به سازمان ملل شکایت کرده است.

رسانه رسمی دولت انگلیس در ادعایی ایران را متهم کرده است که با خانواده های کارکنان این شبکه در ایران بد رفتاری می کند. بنگاه سخن پراکنی انگلیس با این اتهام به مقر شورای حقوق بشر ملل متحد در ژنو شکایت کرده است.

این شبکه انگلیسی در ماه اکتبر سال گذشته میلادی نیز از آنچه ممنوع المعامله کردن بیش از 150 نفر از کارکنان فعلی و سابق بخش فارسی بی بی سی خوانده است، به سازمان ملل متحد شکایت کرد.

شبکه خبری بی‌بی‌سی فعالیت خود را از اکتبر 1922- 96 سال پیش- آغاز کرده است. بی‌بی‌سی در 8 دی 1319 و درست در بحبوحه آغاز جنگ دوم جهانی بخش فارسی رادیوی خود را به منظور مقابله و رقابت با بخش فارسی رادیو برلین راه‌اندازی کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری فرارو ، تاریخ انتشار: 21 اسفند 1396، کدخبر: 352437، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
0
0
ایران بهتره زمینه گردش آزاد اطلاعات در کشور رو فراهم کنه ؛ هیچ رسانه منتقدی در داخل کشور وجود نداره , این همه موافق مگه ممکنه؟!
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین