پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۸۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
معاون هماهنگی و نظارت مجموعه بیمارستان‌های میلاد گفت: دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی اعتراضات در موضوع استخدام‌های غیرقانونی در بیمارستان شهدای زاگرس هستند و حق به حق‌دار خواهد رسید.

شعار سال: معاون هماهنگی و نظارت مجموعه بیمارستان‌های میلاد گفت: دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی اعتراضات در موضوع استخدام‌های غیرقانونی در بیمارستان شهدای زاگرس هستند و حق به حق‌دار خواهد رسید.

«سیدمیرحسین سیدزاده» در پاسخ به سوالی درباره استخدام‌های غیرقانونی در بیمارستان "شهدای زاگرس" ایلام، اظهار کرد: زمانی که اینجا نیروها جذب شده بودند هنوز حوزه درمان شکل نگرفته بود و بیمارستان میلاد ایلام اردیبهشت ماه سال گذشته افتتاح شد، یعنی چند ماه قبل از آن کارهای آگهی و آزمون و مصاحبه انجام شد. اما حوزه درمان از اول تیرماه 1396 راه اندازی شد. لذا ما در جریان کم و کیف جذب نیرو نبودیم.

وی گفت: بعد از شکل‌گیری حوزه درمان با رئیس هیئت مدیره و مدیرعاملی آقای جندقی یواش یواش در جریان مشکلات بیمارستان ایلام قرار گرفتیم و مشخص شد عده‌ای به نحوه آزمون و جذب نیروها اعتراض دارند.

معاون هماهنگی و نظارت مجموعه بیمارستان‌های میلاد تصریح کرد: باید بررسی شود و دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی موضوع هستند و بنده هم با رئیس بیمارستان و هیئت مدیره جلساتی داشته‌ام تا مشکلات شناسایی شود و این بیمارستان بهتر خدمت ارائه کند، هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم اما هر حدیثی راجع به جذب نیروها وجود دارد بررسی می‌شود.

سیدزاده گفت: طبق قانون دستگاه‌های نظارتی پیشنهادهایی می‌دهند که باید عملیاتی شود، منتظر هستیم کار بازرسی‌ها تمام و به ما اعلام شود که براساس نظر نهایی توسط مسئولان سازمان تامین اجتماعی و حوزه درمان اعلام و نتیجه‌گیری خواهد شد و تلاش همه‌ی ما این است که حق به حق‌دار برسد.

وی در پاسخ سوالی درباره استعفای رئیس بیمارستان شهدای زاگرس ایلام با بیان اینکه این شایعه‌ای بیش نبود و آقای دکتر میرزایی را قبول داریم و به جد از ایشان حمایت می‌کنیم، تصریح کرد: بیمارستان‌های بزرگ کشور چه دولتی و چه خصوصی نزدیک عید نوروز و سال مالی مشکلاتی پیدا می‌کنند. این بیمارستان هم که نوپا است و کمتر از یک سال است که افتتاح شده و اگر مشکلاتی که دارد طبیعی است.

معاون هماهنگی و نظارت مجموعه بیمارستان‌های میلاد گفت: این بیمارستان که مورد استقبال مردم است هم کمک مالی و هم کمک تخصصی خواهد شد که این بیمارستان به بیمارستان نمونه تبدیل خواهد شد و همه مردم از خدمات آن برخوردار خواهند شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری ایلام کهن ، تاریخ انتشار 21 اسفند 96، کدمطلب: 2815، www.ilamekohan.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
تا زمانی که سایه رانت و پارتی بازی رو از روی این کشور برنداریم موضوع اشتغال واقعا حل نمیشه!
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین