پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۸۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
در جلسه‌ ستاد باز آفرینی پایدار شهری ۶میلیارد تومان از اعتبارات استانی در سال۹۷ به بازسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده استان اختصاص یافت.

شعار سال: در این جلسه اعضا ضمن بررسی چالش ها و واکاوی مشکلات بافت های فرسوده استان به بحث و تبادل نظر برای شتاب بیش‌تر در نوسازی و بازآفرینی بافت های فرسوده پرداختند.

استاندار مرکزی در این جلسه با انتقاد از کندی روند اجرایی شدن طرح های نوسازی و بازآفرینی سالجاری استان گفت :کمبود اعتبارات در این روند تاثیر گذار بوده و تمامی این طرح ها در شش ماهه اول سال۹۷باید اجرایی گردد.

آقازاده از طرح دولت در احداث مسکن هم گفت و افزود: در سال۹۷ قرار است طرح ساخت ۱۰۰هزارواحد مسکونی در کشور کلید خورد که استان مرکزی هم از استان های مشمول این طرح خواهد بود.

وی از اختصاص تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد شش درصد هم به متقاضیان این طرح گفت: از سرمایه گذاران و توسعه گران خواست دولت را در این طرح یاری کنند .

استاندار مرکزی به این نکته هم اشاره کرد ۱۳۰هزار نفر در اراک و ۶۰هزار نفر در بافت های فرسوده زندگی می‌کنند افزود : امید است با شتاب در روند نوسازی و بازسازی بافت های فرسوده شاهد رفع موانع توسعه شهری باشیم.

آقازاده گریزی هم به طرح سالخورده ی ۵۵متری اراک زد و به شهروندان قول داد تا خرداد ماه سال۹۷ این طرح تعیین تکلیف شود.

معاون امور عمرانی استاندار هم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از اختصاص ۶میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی و نوسازی و بهسازی طرح های فرسوده استان گفت و یکسازن سازی مناطق مختلف شهری را از اهداف این طرح دانست. زندیه وکیلی همچنین اعتبارات اختصاص یافته به طرح بازآفرینی شهری را ناکافی دانست و افزود: شناسایی تعیین تکلیف و تسهیل سرمایه گذاری را از اهداف پیش روی احیا و بازسازی بافت های فرسوده دانست.

۱۳۳۴محله کشور و ۳۵محله استان مرکزی بافت فرسوده اند که تا کنون ۵۰درصد بافت های فرسوده کشور و ۴۵درصد بافت های فرسوده استان نوسازی و بهسازی شده اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 21 اسفند 96، کدمطلب:۲۰۶۴۴۵۸، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
انشاالله که هر چه زود تر تمام این بافت ها ترمیم بشه تا تو زلزله کمتر تلفات بدیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
ای کاش که زودتر به این فکر می افتادیم هرچند که هنوزم دیر نیست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین