پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۵۸۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: سامانه مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات و تاسیسات شهری شهرداری اصفهان تحت عنوان "نت خدمات شهری"به دنبال کاهش هزینه‌های خدمات شهری راه‌اندازی شد.

شعار سال: وحید حیدریان پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در آیین رونمایی از "سامانه مدیریت نگهداری و تعمیراتتجهیزات و تاسیسات شهری شهرداری اصفهان" گفت: اهمیت جایگاه حوزه معاونت خدمات شهری بر هیچ کس پوشیده نیست نه تنها در مجموعه شهرداری بلکه خارج از این مجموعه وقتی از مردم در خصوص فعالیت‌های شهرداری سوال شود، سرویس‌دهی خدمات شهری در ذهن آنها تداعی می شود، بنابراین هر اتفاقی در این مجموعه رقم بخورد، پیامدهای زیادی در برخواهد داشت.

وی با بیان اینکه سالانه تنها برای نگهداری شهر یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، ادامه داد: این هزینه‌ها در بخش جمع آوری زباله، نگهداری فضای سبز ، نظافت شهری و ... هزینه می شود که مردم تنها ۳۰ درصد این مبلغ را پرداخت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با بیان اینکه هر چه در جهت کاهش هزینه‌ها گام برداریم در واقع درآمدی ایجاد کرده ایم، اضافه کرد: در این راستا به منظور کاهش هزینه‌ها سامانه مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات و تاسیسات شهری شهرداری اصفهان راه اندازی شد، با استفاده از این نرم افزار بیشتر هزینه‌های خدمات شهری کاهش پیدا می‌کند.

حیدریان گفت: از طریق سیستم‌های مکانیزه و تحلیل اطلاعاتمی توان هزینه‌ها را مدیریت و در برنامه‌ریزی‌ها به خوبی از آن استفاده کرد، البته اگر بهترین سیستم‌ها را داشته باشیم، اما داده‌های صحیحی وارد آن نشود، تحلیل‌ها و نمودارهای آماری نادرست خواهد بود.

وی ادامه داد: بخش مهمی از این نرم افزار بخش داده‌ها و اطلاعات است از این رو افرادی که در بخش اطلاعات به کارگمارده می شوند، باید با حساسیت و نظارت دقیقی انتخاب شوند.

وی با بیان اینکه هر گاه سازمان فاوا در کنار حوزه بهره بردار قرار گرفته، اتفاقات خوبی رقم خورده است، ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی نرم افزار سامانه مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات و تاسیسات شهری شهرداری اصفهان شاهد اتفاقات خوبی در شهر باشیم.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه امروز نقطه عطفی در فرایندهای خدمات شهری است و مدیران حوزه خدمات شهری می توانند این سیستم را به خوبی در شهرداری جا بیندازند، گفت: حوزه خدمات شهری باید ابتدا قبل از ورود اطلاعات به سیستم هزینه ها را بررسی و پس از گذشت چهار ماه از زمان استفاده از این سیستم، هزینه‌ها را استخراج و مقایسه کنند تا در جریان ارزش افزوده این نرم افزار قرار بگیرند، زیرا با ارزش افزوده این نرم افزار کوچک می توان به اهمیت آن پی برد.

پیش از ظهر امروز (دوشنبه)"سامانه مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات و تاسیسات شهری شهرداری اصفهان" در ساختمان سازمان فاوا شهرداری اصفهان رونمایی شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت شهر نگاران، تاریخ 21 اسفند 96، کد مطلب: 3476: www.shahrnegaran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
ما باید یاد بگیریم.که چگونه از هیچ درامد زایی کنیم مثل همین بحث زباله ها که در جهان به طلای کثیف معروف است
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین