پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۸۸۳
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
مدیرکل امور بانوان استانداری ایلام گفت: الگوپذیری از حضرت زهرا(س) عامل موفقیت زن ایرانی در مسئولیت‌های اجتماعی است.

شعارسال: مدیرکل امور بانوان استانداری ایلام گفت: الگوپذیری از حضرت زهرا(س) عامل موفقیت زن ایرانی در مسئولیت‌های اجتماعی است.

مریم شادی وند در کارگروه زنان و خانواده شهرستان به دره ضمن گرامیداشت میلاد باسعادت بهانه خلقت حضرت زهرای اطهر(س) مقام مادر و روز زن اظهار داشت: الگوپذیری از حضرت زهرا(س) عامل موفقیت زن ایرانی در مسئولیت‌های اجتماعی است.

مدیرکل امور بانوان استانداری ایلام گفت: حضرت زهرا(س) را به‌عنوان بانویی که ضمن ایفای نقش مادری و همسری خویش در حد اعلای یک مادر و همسر بی‌همتا،زنی واقع‌بین و شجاع و حق‌طلب به است.

اولین فرماندار زن شهرستان دره شهر در ادامه بیان کرد: حضرت زهرا(س) در شرایط بسته فرهنگی اجتماعی حاکم بر جامعه معاصر خویش به‌ویژه در نگاه به بانوان ،چونان یک رهبر شجاع و عدالت‌خواه علیه ظلم و جوری که شاهد است در حق خود و خانواده‌اش روا می‌دارند برمی‌خیزد و فریاد عدالت‌خواهی سرمی دهد.

شادی وند گفت: باوجود چنین بانوی توانمند ، فعال و اثرگذاری در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی ، اشاره کرد و گفت: بانوان ما باید بامطالعه در ابعاد مختلف شخصیت جامع ایشان نسبت به وی شناخت کامل پیداکرده و با علم به شخصیت وجودی حضرت زهرا(س) ، الگوپذیری از ایشان را سرلوحه خویش قرار دهند.

وی در ادامه ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های حوزه زنان و خانواده گفت: اقدامات خوبی با مساعدت و نگاه ویژه استاندار ایلام به امور زنان در خصوص تقویت مشاغل خانگی،صندوق‌های خرد اعتباری،به‌کارگیری بانوان توانمند در سطوح مدیریتی،افزایش نشاط اجتماعی،ازدواج آسان در استان ایلام انجام‌شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 اسفند 1396، کدخبر: 1679503، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین