پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۹۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
رییس پلیس تهران بزرگ از برخورد شدید با مزاحمان نوامیس در محلات و پارک‌ها خبر داد.

شعارسال: سردار حسین رحیمی در پاسخ به این سوال که با توجه به اقدامات پلیس در برخورد با سارقان و خلافکاران، نرخ ارتکاب جرائم در کدام مناطق تهران بیشتر کاهش یافته‌است، گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات ما در تمام مناطق تهران براساس تحرکات و اقدامات سارقان و مجرمان است.

او با بیان اینکه برخی از جرائم در بعضی نقاط شهر بیشتر صورت می‌گیرد، تصریح کرد: برخی جرائم مانند سرقت از منازل بیشتر در شمال شهر صورت می‌گیرد یا کلاهبرداران بیشتر به سراغ افرادی می‌روند که راحت‌تر اعتماد می‌کنند، سارقان خودرو و موتورسیکلت نیز سعی دارند؛ بیشتر به سراغ سوژه هایی روند که ایمنی کمتری دارد، بنابراین نمی‌توان گفت؛ کدام یک از جرائم در کدام منطقه کاهش داشته یا بیشتر شده است.

رییس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: با توجه به اقدامات پلیس در این مدت، سارقان نیز متوجه اشرافیت و جدیت پلیس شده‌اند و در این مدت سرقت قابل توجهی انجام نشده و با سرقت‌های خرد هم که صورت می‌گیرد به شدت برخورد می کنیم.

سردار رحیمی درباره برخورد با مزاحمان نوامیس در محلات تصریح کرد: اراذل و اوباش هم مانند سارقان بدانند که در امان نیستد. پلیس برنامه جدی و مفصلی برای برخورد با مزاحمان نوامیس در مناطق مختلف تهران دارد.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز نیروهای پلیس امنیت در حال انجام کارهای اطلاعاتی هستند و با اشراف اطلاعاتی کامل با این افراد برخورد خواهیم کرد. بی شک برخورد پلیس با مزاحمان نوامیس در محلات، پارک‌ها، تفرج گاه‌ها، قهوه خانه‌ها و ... بسیار سخت‌تر و شدیدتر خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 22 اسفند 1396، کدخبر: 601874، www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
0
0
پلیس خودش به بدحجاب ها گیر نده نمیخواد با مزاحمان نوامیس برخورد کنه ؛ بهتره که حقوق همه ی افراد در جامعه را محترم بشماره
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
0
0
فعلا که داریم میبینیم فقط فعالین سیاسی بازداشت میشن نه تخریبگران اجتماعی! امیدوارم که این رویکرد عوض بشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
0
0
باید با این بیماران جنسی بیشتر از اینها برخورد کرد تا دیگر هوس متلک انداختن به ناموس مردم به سرشان نزند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین