پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۱۵۹۱۵
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
نائب رئیس دوم مجلس با انتقاد از عملکرد بانک مرکزی در خصوص موسسات مالی- اعتباری گفت: بانک مرکزی در خصوص موسسات مالی- اعتباری کوتاهی داشته است و رئیس جمهور باید پاسخگو باشد.

شعارسال: علی مطهری نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در خصوص بهم ریختگی سیستم پولی، ارزی، بانکی و موسسات مالی- اعتباری گفت: بانک مرکزی کوتاهی هایی داشته و متاسفانه نظارت بانک مرکزی بر موسسات ناقص بوده و اطلاع رسانی درستی به مردم نشد.

وی افزود: در خصوص وضعیت موسسات مالی- اعتباری و تجمع اعتراضی مردم، بانک مرکزی مقصر بوده است.

نائب رئیس دوم مجلس در پاسخ به این سوال که شما طرح سوال از رئیس جمهور را امضاء کردید چرا معتقدید که رئیس جمهور برای پاسخ به سوالات نمایندگان باید در صحن مجلس حاضر شود، گفت: بانک مرکزی به درستی به وظایف خود عمل نکرده و در نظارت بر موسسات کوتاهی داشته و از آنجا که مجلس مستقیما نمی تواند از رئیس کل بانک مرکزی سوال کند، طرح سوال از رئیس جمهور و ضرورت پاسخگویی وی در مجلس مطرح شد.

مطهری افزود: طرح سوال از رئیس جمهور با محوریت موسسات مالی- اعتباری همچنان به قوت خود باقی و این طرح در حال پیگیری است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری افکارنیوز ، تاریخ انتشار: 22 اسفند 1396، کدخبر: 724792، www.afkarnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین