پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۹۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
قائم‌مقام صندوق بیمه محصولات کشاورزی گفت: در سال 96 تا به امروز 1389 میلیارد تومان خسارت در بخش‌های مختلف کشاورزی پرداخت شده و تنها 40 میلیارد تومان از مطالبات مرغداری‌های خسارت دیده از آنفلوانزای پرندگان باقی مانده است.
شعارسال: ابراهیم حسن‌نژاد در پاسخ به اینکه در سال 96 چه میزان از خسارت‌های باغداران، زارعان و بخش دامی پرداخت شده است،‌گفت: از ابتدای فروردین سال 96 تا به امروز یعنی 22 اسفندماه یک هزار و 389 میلیارد تومان خسارت پرداخت شده که بیشترین خسارت مربوط به بخش باغات بوده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا بدهی از مطالبات مرکبات‌کاران و چای‌کاران از سال گذشته باقی مانده با رد این موضوع گفت: هیچ باقی‌مانده بدهکاری از سال گذشته به کسی نداریم.

قائم‌مقام صندوق بیمه محصولات کشاورزی در مورد آخرین وضعیت پرداخت خسارت به مرغداری‌هایی که ناشی از آنفلوآنزای حاد پرندگان طی 6 ماه اخیر خسارت دیده‌اند، گفت: از ابتدای فروردین امسال تا به امروز 187 میلیارد تومان خسارت برای آنفلوآنزا به مرغداری‌ها پرداخت کرده‌ایم و تنها 40 میلیارد تومان دیگر باقی مانده است که مربوط به خسارت‌های اخیر است که به تازگی ثبت و ضبط شده است.

حسن‌نژاد همچنین در پاسخ به سوال دیگر که شنیده می‌شود بودجه صندوق محصولات کشاورزی در سال  97 کاهش یافته، با تایید این موضوع گفت: دولت در بودجه پیشنهادی خود به مجلس همان میزان بودجه پیشنهادی سال 96 را  ارائه کرده بود اما مجلس 400 میلیارد تومان بودجه صندوق بیمه محصولات کشاورزی را در سال 97 کاهش داده است.

 صندوق بیمه کشاورزی از جمله صندوق‌های بیمه‌ای است که از محل بودجه دولتی برای پرداخت خسارت‌های باغداران، دامداران و زارعان با ریسک بالا فعالیت می‌کند و سالانه دولت رقم زیادی را از بودجه دولتی برای پرداخت خسارت به این صندوق اختصاص می‌دهد.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  فارس ، تاریخ انتشار 22اسفند 1396، کدخبر: 13961222000919  ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
0
0
اینکه محصولات کشاورز و دامدار و باغداران بیمه میشه واقعا رویکرد خوبیه وگرنه با یک افت و بلا تمام دست رنج یک سال این قشر زحمت کش از بین میرفت
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین