پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۰۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در نامه‌ای به نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران اعلام کرد: نامه سرشار از کبر و کینه شما به امام جمعه گچساران بی‌جواب نخواهد ماند.

شعار سال: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، به نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای ارسال کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای تاجگردون؛


نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی

در حالی این نامه را به شما می نویسیم که در طی دوره نمایندگی تا کنون حداقل
دو بار از شما برحسب وظیفه دانشجویی در کنار نقد‌ها، تشکر کرده و جهت یادآوری، در دفاع شما از معادن و منابع طبیعی و دفاع از حق مردم در تعدیل سازی بودجه سال ۹۷ و اکنون هم به جهت اقدام به استیضاح دو وزیر غیرپاسخگو در جریان سقوط هواپیمایی آسمان قدردانی و حمایت کردیم.

حال که نامه‌ پرغرور و خود برتربینی تان را به امام جمعه فهیم، صدیق، سید و خادم شهرگچساران که خود و خانواده اش از سابقون انقلاب است و نام و شهرت و شهره اش نه به خاطر پست و مقام و سیاست و سیاست بازی، بلکه به دلیل عمق مردم داری و سابقه انقلابی خود و خانواده اش هست. چند نکته را به استحضار می‌رسانیم؛

۱- نامه شما، سرشار از کبر و کینه و غرور بود که بی جواب نخواهد ماند؛ چرا که در طول تاریخ آنچه مدعیان را از عرش به فرش آورد و ذلیل کرد، غرور بود و غرور آغاز شکست‌های بزرگ است.

۲- در نامه خود، امام جمعه شهر را صرفا به دلیل عدم مدح شما و ذره‌ای انتقاد، به چوبه دار بسته اید و آنگاه سخن از زورگویی و خادمی زده اید؟! عجبا نگاه به فحوای نامه تان، زورگویی و حس اربابی کاملا هویداست.

۳- در نامه بیش از اندازه به خانواده و مردم داری و درصد رای مردم تاکید کرده اید، اولا کسی منکر اصالت و رای مردم و مردم داری نیست، ثانیا گیرم که خانواده تو فاضل، از فضل آن‌ها تو را چه حاصل؟ ماهم به شهدا و مادر شهید وخانواده شهدا افتخار می‌کنیم، اما چند سئوال داریم؟

آیا آن مادر شهید اکنون راضی هست که یک جانباز را چماقداران جنابعالی به بهانه واهی به باد کتک بگیرند؟

آیا باوجود تکذیب آن جانباز به مسئله توهین به مادر شهید، به فرض محال، جواب نماینده مجلسی که این اندازه دم از مردم داری می‌زند، کتک کاری است؟

آیا جانباز و مابقی
۲۵ درصدی که به زعم خودتان به شما رای ندادند، جزو مردم محسوب نمی‌شوند؟

۴- در نامه سراسر غرورتان، امام جمعه را نصیحت کرده‌ای که از اطرافیانش دوری کند. از اینکه اطرافیان نقش موثری در هدایت افراد موجه داشته و دارند، تردیدی نیست و همه هم باید به این موضوع حساس باشند. ماهم شما را نصیحت می‌کنیم که نویسندگان نامه شما به امام جمعه و تنظیم کنندگان سخنرانی هایتان را از خودتان دورنمایید، چرا که سخنان و نامه‌های شما با بسیاری از ظاهرسازی هایتان تعارض و تناقض زیادی دارند.

۵- ما اصراری بر عدم پای بندی تان به ارکان نظام نداریم، اما در اینکه شما بعد از اخذ رای مردم با تزویر و عکس‌های یادگاری در دور دوم، بلافاصله حامی فتنه گران شده اید، تردیدی نداریم، سخنان آشکار و اقدامات در سایه تان موید این ادعاست. البته این اشکال، متوجه شورای محترم نگهبان و برخی از افراد موثری است که در تایید شما نقش داشته اند.

۶- در نطق سالانه خود در گچساران که مدعی بودید، برای گزارش به مردم بود، سخن از نامه یکی از فتنه گران نظام به رهبری و تایید اینکه آن نامه اطلاعات خوبی داشت و همچنین صحبت از بویراحمد و گچساران و ایجاد فضای دوقطبی، چه ربطی به گزارش سالانه شما داشت؟ اطلاعات آن نامه کذایی ساده لوح فتنه، فقط به درد شما و شبکه‌های معاند آمده است، کدام اطلاعات؟ اینکه نظام در آستانه نابودی است، اطلاعات خوبی برای شما بود؟ این تذهبون؟ اگر نظام در آستانه نابودی است، در راس بودجه آن چکاره اید؟ و چکار می‌کنید؟ اگر اعتقاد شما هم این است، از جان بودجه مردم چه می‌خواهید؟ چرا رها نمی‌کنید؟ چرا سیستم اداری استان را رها نمی‌کنید؟ چرا به همان ۷۵ درصد شفاف نمی‌گویید؟

در آن نطق سالانه، با صغری و کبری چینی، برای رهبری نظام هم لفظ باید بکار برده اید و هم تعیین تکلیف نموده اید، از کجا آمده اید؟ این غرور کاذبتان ناشی از چیست؟ تعجب ما از آن همه اصرار و ادعای تان به ولایت فقیه در نامه به امام جمعه است؟ نه از حمایتتان از فتنه گران.

۷- در نامه تان به امام جمعه به قضیه روسری دانشجو در دانشگاه آزاد گچساران اشاره کرده اید و آن را سندی برای اشتباه امام جمعه بیان کرده اید، اولا جنابعالی در این نامه کلا به مرحوم‌ها و آن‌های که دستشان از دنیا کوتاه است اشاره کرده اید، ثانیا یکی از سند‌های ما هم از اینکه تنظیم کنندگان نامه و صحبت هایتان اطلاعی ندارند و احتمالا شما را به اشتباه انداخته اند هم همین مطلب است. در قضیه ماجرای دانشگاه آزاد گچساران با اطلاع کامل و اسناد و مدارک موارد زیر قابل توجه تان باشد

-آن دانشجو نمی‌دانیم جزو
۷۵ درصد شما هست یا نه، اما شکر خدا زنده است. موضوع کاملا صادق بوده و اتفاق افتاده است.


-مرحوم خواجه زاده به دلیل شناخت ایشان از طرفین موضوع و همچنین تاکید شورای تبیین بسیج دانشجویی بر حل مسئله به دلیل شناخت ضارب و مضروب، مصلحت بر عدم طرح آن شد و رئیس دانشگاه و مسئول دفتر نهاد استان به همراه مسئول بسیج دانشجویی استان و دانشگاه با حضور در منزل دانشجوی مضروب عذرخواهی کردند و خواهش بر عدم پیگیری شد.

-پرونده در یکی از شعب دادگاه یاسوج مفتوح و شواهد نیز گواهی داده اند، ولی باز تاکید بر حل مسئله بود و حال که جنابعالی بر روی آن مانور داده اید، به جد از دادستانی مرکز استان و قاضی محترم درخواست رسیدگی و صدور رای داریم تا اباطیل نویسندگان نامه شما حداقل برای خودتان محرز شود و من بعد شورای تبیین دانشجویی تا صدور رای پیگیری خواهد کرد.

در پایان ذکر این نکته را لازم می دانیم که ماهم دوست داشتیم و داریم که امثال شما علی رغم علایق و سلایق سیاسی، بازیچه دست سیاست بازان خرد و نقطه مقابل ارزش‌ها و آرمان‌ها نباشید.

دوست داشتیم شما که خود را در تراز ملی می‌بینید، رفتارهایتان هم در تراز ملی و بالاتر باشد، بهتر بود شما هم
حامی دختر دانشجویی باشید که خواسته یا ناخواسته در یک جمع روسری از سرش افتاد، بهتر بود شما به جای سرزنش یک جانباز، یا یک شهروند به هر دلیل، حامی او بودید و به مشکلش رسیدگی می‌کردید؟ آقای نماینده بدانید که شنیدن ناسزا‌ها برای یک مسئول بهتر است از مدح چاپلوسان.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 20 اسفند 96، کد مطلب: 672336: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
نماینده های مجلس به دلیل موقعیتشان فکر میکنن که دیگر انها مدیر شهر هستن چون مردم به انها رای داده اند و دیگر مردم کسی از مدیران و مسیولین شهری را قبول ندارن
هر کس حد خود رانشناسد به فرش ذلت خواهد نشست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین