پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۰۶۷
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از پیگیری‌ها برای بازگشایی موقت مجموعه مردم شناسی مفخم در بجنورد خبر داد.

شعارسال: معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از پیگیری‌ها برای بازگشایی موقت مجموعه مردم شناسی مفخم در بجنورد خبر داد.

علی اکبر وحدتی ، با اشاره به وقوع زلزله شدید در اردیبهشت ماه سال جاری در دو شهرستان بجنورد و مانه و سملقان گفت: بر اثر وقوع این زلزله خسارت هایی به عمارت و آیینه خانه مفخم وارد شد که موجب تعطیلی این مجموعه شده است.

وی افزود: طبقه پایین عمارت مفخم به صورت موقت مرمت شده است و این اداره کل در حال پیگیری از سوی سازمان میراث فرهنگی برای صدور مجوز جهت راه اندازی بخش مردم شناسی طی ایام نوروز در این بخش است.

وحدتی همچنین از آماده سازی چهار موزه در این استان در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: این موزه ها در شهرهای فاروج، شیروان، گرمه و جاجرم قرار دارند.

به گفته وی موزه های مذکور از نوع موزه مردم شناسی هستند.

این مقام مسئول در ادامه تاکید کرد: بهای بلیط بازدید از موزه ها در ایام نوروز افزایش نخواهد یافت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 23 اسفند 1396، کدخبر: 96122313027، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین