پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۰۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
معاون امور عمرانی استاندار کردستان گفت: با اعتبارات محدود و قطره چکانی دولتی توسعه در کردستان اتفاق نمی‌افتد.

شعارسال: معاون امور عمرانی استاندار کردستان گفت: با اعتبارات محدود و قطره چکانی دولتی توسعه در کردستان اتفاق نمی‌افتد.

امیر قادری پیش‌از ظهر امروز در دومین جلسه ستاد خدمات اجرایی سفر ویژه نوروز 97 که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بازرسی و نظارت مستمر در این خصوص وظیفه صنعت و معدن و میراث فرهنگی بوده و در ایام عید باید به صورت ویژه ورود کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید نظارت‌ها اثرگذار باشد، گفت: باید اقدامات به گونه‌ای باشد که در زندگی مردم تأثیر داشته باشد و واقعیت‌ها را به مردم بگویم و نظارت‌ها را جدی بگیریم.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: تلاش بر این است که فضای ایمن و صمیمی ایجاد کنیم و پاسداشت ارزش‌ها سرلوحه کار ما باشد و اینها با هم منافاتی ندارد و این چارچوب باید رعایت شود.

* جاذبه‌های فرهنگی و آداب و سنت کردی به کشور معرفی شود

وی با تاکید بر حفظ حدودات شرعی، گفت: کردستان در حوزه گردشگری فرهنگی و تاریخی ظرفیت و پتانسیل‌های ارزشمندی دارد و باید جاذبه‌های فرهنگی و آداب و سنت کردی معرفی و حتماً چارچوب‌ها هم رعایت شود.

قادری افزود: باید همه دست در دست هم بدهند تا کردستان آماده پذیرای نوروز باشد و باید رسانه‌ها ورود کنند و ظرفیت‌های ارزشمند استان را بیشتر معرفی کنند.

وی اظهار کرد: کردستان، استان امنی برای سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی است و از آنجا که با اعتبارات محدود و قطره چکانی دولتی توسعه در کردستان اتفاق نمی‌افتد، باید حضور بخش خصوصی را فراهم کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان گفت: توزیع بروشورها از طریق میراث فرهنگی و هلال احمر صورت بگیرد و در ورودی‌ها فقط یک چادر مستقر و نباید آلودگی بصری ایجاد شود.

وی ادامه داد: باید پارکینگ‌های پیش‌بینی شده مرتب رصد شوند و قیر مورد نیاز برای محورهای ترانزیتی در اختیار شهرداری‌ها قرار بگیرند.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان با بیان اینکه باید به جاده‌های روستایی یک نگاه ویژه‌ای داشته باشیم، خاطر نشان کرد: از آنجا که محورهای استان کوهستانی است باید در کنار اعمال مدیریت درست، سبب کاهش تصادفات باشیم.

* خانه‌های مسافر شهرستان بانه جایگاه قانونی ندارد

وی گفت: باید شورای مدیریت بحران تمهیدات لازم در خصوص هوا را در نظر بگیرد و جایگاه‌های CNG سوخت داشته باشند.

قادری افزود: برقراری نظم و ترافیک مهم است اما در شهرهای گردشگرپذیر این مهم باید اهمیت بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های اداری حق تردد در محورهای بین شهری را ندارند، اظهار کرد: در محورهای درون شهری و برون شهری تا 17 فروردین‌ماه هرگونه عملیات حفاری و عمرانی ممنوع بوده و باید متوقف شود.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان با طرح این سئوال که خانه مسافر یعنی چه؟ گفت: خانه مسافرها در بانه جایگاه قانونی ندارد و نظارت جدی بر آن اعمال نمی‌شود و به لحاظ قانونی باید پیگیری شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 اسفند 1396، کدخبر: 1681015، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
0
0
این اعتبارات باید خرج اعطینا هم بشه دیگه کجا فرصت به ایران و ایرانی میرسه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین