پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۰۹۱
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بر آمادگی دستگاه های امدادی استان در ایام تعطیلات نوروزی تاکید کرد.

شعارسال: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بر آمادگی دستگاه های امدادی استان در ایام تعطیلات نوروزی تاکید کرد.

بهروز ندایی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اردبیل گفت: راهداری و حمل و نقل استان پیش‌بینی‌های لازم را برای اتفاقات جاده ای و شرایط نامناسب جوی بدلیل مسافر پذیری استان داشته باشند و منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز تمهیدات لازم را برای حفظ مراتع و جنگل ها بخصوص در روز ۱۳ فروردین روز طبیعت اعمال کنند تا شاهد آتش سوزی و تخریب مواهب الهی نباشیم .

معاون استاندار اردبیل با اشاره به حوادث چهارشنبه سوری در استان ، بیان کرد : عید باستانی نوروز آیین ها و مراسم ارزشمندی همچون سنت حسنه صله رحم و .. . دارد اما عده ای با ندانم کاری خود شادی عید را به تلخی مبدل می کنند.

ندایی بر پرهیز از قطعی انشعابات مشترکان آب، برق و گاز در ایام تعطیلات نوروزی تاکید و خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای استقرار پزشکان متخصص بخصوص ارتوپدی در مراکز درمانی استان تا پایان تعطیلات نوروزی شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 23 اسفند 1396، کدخبر: 604327، www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین