پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۳۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۳
سرتیپ «توفیق ابونعیم»، فرمانده نیروهای امنیتی غزه در اظهاراتی اعلام کرد که هویت عاملان تعرض به کاروان نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین را می‌داند.

شعارسال: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که اطلاعاتی در مورد عاملان حمله به کاروان «رامی‌ حمدالله»، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین دارد.

بر اساس این گزارش سرتیپ «توفیق ابونعیم»، فرمانده نیروهای امنیتی غزه (وزیر کشور حماس در غزه) روز چهارشنبه اعلام کرد که جنبش حماس اطلاعات و اسامی افرادی را که در حادثه انفجار کاروان نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین دست داشتند، در اختیار دارد.

وی ادامه داد: تحقیقات در مورد این حادثه همچنان ادامه دارد و به محض پایان این تحقیقات، گزارش مفصلی در این ارتباط منتشر خواهیم کرد.

فرمانده نیروهای امنیتی حماس در غزه افزود که سازمان امنیتی نوار غزه سرنخ‌ خوبی در این ارتباط به دست آورده است؛ اما نیازمند همکاری با برخی موسسات ذیربط است تا زوایای پنهان این حادثه کشف و معلوم گردد.

این در حالی است که برخی اطراف مدعی شدند که حماس عامل ترور نخست وزیر تشکیلات خودگردان وسرتیپ «ماجد فرج»، رئیس اطلاعات ملی این تشکیلات است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری قدس، تاریخ انتشار: 24اسفند1396 ، کدخبر: 309509: qodsna.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
این ها وقتی در داخل با یکدیگر مشکل دارند آنوقت انتظار به رسمیت شناختن فلسطین را از این ها داریم؟!
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
0
0
عامل ترور احتمالا با دستگاه های امنیتی اسرائیل یا کشور های منطقه همکاری داشته است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین