پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۴۰۵
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
رئیس مرکز تحقیقات غدد درون ریز و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی ایران نهمین جایزه بنیاد کویت را برای سال ۲۰۱۸ دریافت می کند.

شعار سال: کمیته جایزه بنیاد کویت به منظور بررسی مدارک و انتخاب نامزد های معرفی شده کشورهای منطقه، در حاشیه شصت و چهارمین نشست کمیته منطقه ای آن سازمان در سال ۲۰۱۷ برگزار شد.

مطابق رأی این کمیته، نهمین جایزه بنیاد کویت برای سال ۲۰۱۸ به دکتر محمد ابراهیم خمسه، رئیس مرکز تحقیقات غدد درون ریز و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی ایران، به پاس خدمات و پژوهش های ارزنده وی در زمینه دیابت (غدد درون ریز و متابولیسم) اعطاء می شود.

جایزه بنیاد کویت شامل یک مدال و مبلغ ۵ هزار دلار است که در شصت و پنجمین نشست کمیته منطقه ای سازمان جهانی بهداشت که از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ اکتبر ۲۰۱۸ در شهر خارطوم کشور سودان برگزار می شود به دکتر خمسه یا نماینده معرفی شده اعطا خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 23 اسفند 96، کدمطلب:4251688، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین