پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۴۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
شهردار مشهد به هیئت سرمایه‌گذار هندوستان تشکیل شرکت سهامی عام با هدف حضور تجار جهان شیعه در مشهد را پیشنهاد داد.

شعار سال: تقی زاده خامسی در دیدار با هیات سرمایه‌گذاری هندوستان گفت: 250 پیشنهاد شهردار مشهد به هیئت سرمایه‌گذار هندوستان تشکیل شرکت سهامی عام با هدف حضور تجار جهان شیعه در مشهد میلیون شیعه در جهان وجود دارد و علاوه بر آن فرقه‌هایی از اهل سنت حضور دارند که به امام رضا(ع) و اهل بیت (ع) علاقه‌مند هستند، به همین منظور پیشنهاد می‌کنم شرکت سهامی عامی شکل دهیم و سهام این شرکت را در بورس عرضه کنیم تا تجار و شرکت های شیعه بتوانند سهام آن را برای آبادانی شهر امام هشتم(ع) خریداری کنند.

شهردار مشهد مقدس همچنین پیشنهادکرد در سه حوزه ساخت اقامت گاه برای زائران، استحصال زباله و ایجاد مراکز تفریحی در مشهد با کشور هندوستان همکاری کند.

تقی‌زاده خامسی گفت: در حوزه احداث اقامت گاه می‌توان هتل یا اقامت گاه‌های خصوصی ساخت که با استقبال خوب زائران در خرید و حتی در مرحله پیش فروش واحدهای اقامت گاهی مواجه می شود.

او با اشاره به این که مشهد با جمعیت سه میلیون و 200 هزار نفری دومین کلان شهر ایران است، گفت: بیش از 25 میلیون مسافر و گردشگر به این کلان شهر قدم می‌گذارد و از این رهگذر فرصت‌های متعددی قابل استحصاء است.

راج شاه، سرمایه‌گذار کشور هندوستان نیز در این نشست از پیشنهاد شهردار مشهد مقدس در خصوص ایجاد شرکت سهامی عام برای شیعیان جهان استقبال کرد و گفت: می‌توان این بورس را در مشهد راه‌اندازی کرد.

او فعالیت شش واحد تولیدی در هندوستان در زمینه تولید رنگ، پلیمر، پلی اتیلن وغیره فعالیت با فناوری نانوتکنولوژی ،فعالیت یک واحد در حوزه ساخت و ساز، و فعالیت در مدارس، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، پارک های علم و فناوری و مجموعه‌های دیگر در حوزه تولید برق را ازجمله اقدامات این شرکت سرمایه گذار اعلام کرد.

راج شاه، گفت: با توجه شعب متعدد شرکت که در سراسر هندوستان فعال است، می‌توان گفت از مهم‌ترین واحدهای فروش به شمار می‌رود و آمادگی داریم با ایران و شهر مشهد وارد تعامل اقتصادی شویم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت هشتگ، تاریخ انتشار 24 اسفند 96، کد مطلب: -، www.8tag.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
لیلی
United States
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
امیدواریم که این تعامل به ارز اوری برای کشور و اشتغال برای جوانانمون منجر بشه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین