پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۴۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بر استفاده از آب خام برای آبیاری فضای سبز تاکید کرد و گفت: ۹۰ درصد آبیاری فضای سبز با آب خام است.

شعار سال: علیرضا جزء قاسمی شامگاه چهارشنبه در جمع مدیران حوزه فضای سبز شهرداری زنجان، افزود: در سال جاری بیش از ۱۰ هزار رشته انشعاب فاضلاب در استان زنجان نصب شده که برای سال آینده نیز طرح واگذاری و نصب ۱۵ هزار انشعاب در دستور کار شرکت آبفای استان است.

وی اظهار کرد: توسعه ۴۲ کیلومتر شبکه فاضلاب شهرهای استان زنجان در دستور کار است و این طرح به‌صورت فاینانس جاری و در سال آتی اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان بر ضرورت جداسازی آب فضای سبز از آب شرب شهری تأکید کرد و افزود: تمامی مدیران مجموعه آب و فاضلاب استان موظف‌اند در این زمینه پیگیری‌های ویژه‌ای انجام داده و با توجه به وجود بحران آب در استان در صورت مشاهده با موارد تخلف طبق قانون برخورد کنند.

جزء قاسمی بر استفاده از آب خام برای آبیاری فضای سبز تاکید کرد و افزود: آبیاری فضای سبز ۹۰ درصد با آب خام است و کمتر از ۱۰ درصد آب شرب است که این میزان باید کاهش یابد.

وی ابراز کرد: استفاده از آب خام برای آبیاری فضای سبز در زنجان ضروری است و شهرداری بر تحقق این امر مساعدت لازم را داشته باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: بارش‌های خوبی در بهمن‌ماه در استان داشتیم ولی بازهم باید مدیریت مصرف آب در دستور کار همه شهروندان زنجانی صورت گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری سلطانیه 365 ، تاریخ انتشار 24 اسفند 96، کدمطلب:4681، www.soltanieh365.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
سیستم جامع فاضلاب باید برای همه شهر ها عملیاتی شود تا دیگر آب به این صورت هدر نرود
ر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین