پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۴۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: جلوگیری کامل از ورود فاضلاب های شهری و روستایی به دریاچه زریوار نیازمند اختصاص اعتبار مورد نیازاست.

شعار سال: امیر قادری در جلسه کارگروه استانی برنامه مدیریت جامع تالاب زریوار که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، گفت: دستگاه هایی هم چون استانداری، میراث فرهنگی، محیط زیست استان وشهرداری مریوان تاکنون در ارتباط با دریاچه زریوار مطالعاتی را انجام داده اند.

وی عنوان کرد: همواره یکی از مباحث مورد تاکید مسئولان ایجاد مدیریت یکپارچه در دریاچه زریوار بوده وهست و برای رسیدن به این مهم ستاد نجات بخشی زریوار با دو کمیته فنی وعلمی دراستان تشکیل شد.

وی رسالت کمیته فنی را پیگیری انسداد چاه ها و تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز و جلوگیری از ورود فاضلاب به دریاچه ذکر کرد و اظهارداشت: درچند سال اخیر خانه باغ های زیادی که بدون مجوز در اطراف دریاچه ساخته شده بودند، تخریب شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ادامه داد: در کمیته عملی هم از طریق همکاری دانشگاه کردستان پروپوزال چند طرح تحقیقاتی در ارتباط با دریاچه زریوار آماده شد.

قادری بیان کرد: فاضلاب ۹ روستای موجود در ضلع غربی زریوار وارد این دریاچه می شد که اکنون از این اتفاق جلوگیری شده است و ممانعت از ورود فاضلاب روستاهای موجود در ضلع شرقی و محله سردوشی ها هم انجام شده و اتمام کامل آن نیاز به اعتبار دارد.

وی اظهارداشت: اصلی ترین مبحث که در اولویت حفاظت از دریاچه زریوار هم قرار دارد جلوگیری از ورود فاضلاب های شهری و روستایی به این دریاچه است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری شوان ، تاریخ انتشار 24 اسفند 96، کدمطلب: 4614 ، www.showan.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
چرا همه چیز رو به اعتبار گره میزنیم
این همه ردیفذ های درامد زا داره شهرداری و استانداری
خوب تصفیه خونه رو به وسیله شرکت های محلی درست کنید
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین