پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۴۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
سرپرست محیط زیست کردستان از جذب بالغ بر۹۸۰ میلیون تومان اعتبار از محل هزینه های سازمانی برای حفاظت از تالاب زریوار مریوان خبرداد.

شعار سالکوروش زارعی در جلسه کارگروه استانی برنامه مدیریت جامع تالاب زریوار که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، به وضعیت محیط زیست استان اشاره کرد و گفت: پنج منطقه حفاظت شده در کردستان وجود دارد که در مجموع ۷.۴۵درصد کل مساحت استان را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه براساس استاندارد جهانی ۱۰ درصد مساحت هر منطقه باید تحت مدیریت باشد، عنوان کرد: در مقایسه با استاندارد جهانی مساحتی که در استان تحت مدیریت قرار گرفته، کم است.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی این اداره کل بیان کرد: کمبود اعتبارات هزینه ای، کمبود تجهیزات محیط بانی و وجود چند پروژه نیمه‌تمام از جمله مشکلات این اداره کل است.

سرپرست محیط زیست کردستان ادامه داد: تکمیل پروژه احداث ۸ واحد محیط بانی و مرکز تحقیقات در استان نیازمند بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال اعتبار است.

زارعی با اشاره به اینکه کردستان علاوه بر آلودگی هوای ناشی از گردوخاک عربی با آلودگی ناشی از واژگونی تانکرهای سوخت هم مواجه است، عنوان کرد: سال گذشته ۱۸ تانکر و امسال ۲۸ تانکر سوخت در محورهای استان واژگون شدند.

وی با بیان اینکه از سال ۹۰ برنامه مدیریت جامع تالاب را به عنوان نخستین استان در کشور، آغاز کردیم، اظهارداشت: تاکنون بالغ بر ۹۸۰ میلیون تومان اعتبار از هزینه های سازمانی بابت حفاظت از تالاب زریوار اعتبار جذب کردیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری شوان ، تاریخ انتشار 24 اسفند 96، کدمطلب: 4610 ، www.showan.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
اگه در این تالاب های شرایط بازدید ایمن توریسم رو فراهم کنیم از درامد زاییش میتونیم بیشتر به وضعیت تالاب رسیدگی کنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین