پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۴۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: در اجرای طرح نوروزی ۷۴ تیم گشت پلیس راه با همکاری ۴۰۰ نیرو مشارکت دارند و به طور محسوس و نامحسوس تردد محورها را کنترل می کنند.

شعار سال: سردار محمودی در رزمایش ترافیکی و خدمات سفر نوروز ۹۷ که روز پنجشنبه در پلیس راه قزوین به زنجان برگزار شد اظهارداشت: سالانه ۲۱ میلیون دستگاه خودرو و ۱۱ میلیون و ۵۸۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در سطح کشور تردد می کنند و استان قزوین به دلیل مسیر عبور ۱۳ استان کشور از جایگاه ویزه ای در این بخش برخوردار است.

وی اضافه کرد: در سطح کشور بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار شماره گذاری خودرو انجام شده و دو میلیون فقره گواهینامه رانندگی صادر شده است.

سردار محمودی بیان کرد: در شرایطی که شاهد افزایش سوانح جاده ای در کشور بودیم خوشبختانه با همکاری دستگاههای خدمات رسان و فرهنگ سازی در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش سوانح رانندگی در استان هستیم.

وی اضافه کرد: روزانه در حوادث درون شهری ۱۲ نفر و برون شهری ۳۱ نفر در کشور کشته می شوند و امسال شاهد جان باختن ۱۳ هزار و ۸۸۵ نفر در راههای کشور کشته شدند که این آمار بیانگر تحمیل هزینه های سنگین به اقتصاد کشور است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در استان قزوین در هر ۱۰ روز یک نفر در سوانح درون شهری کشته می شود و هر هفته در حوادث برون شهری ۲ نفر جان می بازند که با اقدامات انجام شده توانسته ایم تصادفات استان را ۱۴ درصد کاهش دهیم.

وی اضافه کرد: با وجود ۲۲۰ کیلیومتر آزاد راه، ۲۷۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و ۵۵۰۰ کیلومتر راه فرعی و روستایی در استان قزوین در سال جاری شاهد ۲۳۲ میلیون تردد خودرویی بودیم.

سردار محمودی یادآورشد: با آماده باش ۷۴ تیم گشت خودرویی با هماهنگی عوامل راهداری و نصب ۲۸ دستگاه دوربین هوشمند ثبت تخلف، سرعت سنج و مسافت سنج، ۶۰ دستگاه دوربین لیزری، بهره گیری از ۶۰۰ نیروی پلیس راه و راهور برای ایمن سازی راهها و برخورد با متخلفان اقدام شده است.

توصیه های پلیس را جدی بگیرید

وی بیان کرد:برای جلوگری ازحوادث رانندگی درجاده ها از شهروندان انتظار داریم توصیه های پلیس راجدی بگیرند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: از رانندگان درخواست می کنیم پس از دو ساعت رانندگی در جاده حتما با توقف در پارکینگ و توقف گاههای جاده ای چند دقیقه استراحت کرده و سپس به مسافرت خود ادامه دهند.

سردار محمودی اظهارداشت: پرهیز از توقف در حاشیه آزاد راهها، بستن کمربند سرنشینان جلو و عقب، استفاده نکردن از تلفن همراه در هنگام رانندگی، رعایت فاصله با خودروی جلویی، توجه به علائم راهنمایی و رانندگی، می تواند در کاهش سوانح موثر باشد.

در ادامه خودروهای موتوری، پلیس راه، یگان ویژه، راهداری، آتش نشانی، جمعیت هلال احمر، اورژانس، امدادخودرو از مقابل جایگاه رژه رفتند و عازم محل ماموریت خود در جاده های استان شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری ندای قزوین ، تاریخ انتشار 24 اسفند 96، کدمطلب: 5091 ، www.nedayeghazvin.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
حوادث رانندگی در کشور عمدتا بخاطر فرهنگ غلط رانندگی در ایران است ؛ فرهنگی که از ریشه ایراد دارد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین